۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۴۴۳۶۸
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

رویکرد محتوایی مهم‌ترین هدف در برنامه‌های 14 و 15 خرداد و روز قدس است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: در برنامه‌های بزرگداشت 14 و 15 خرداد و روز جهانی قدس، نگاه محتوایی مورد تأکید قرار گیرد.
رویکرد محتوایی مهم‌ترین هدف در برنامه‌های 14 و 15 خرداد و روز قدس است
به گزارش جهانبین نیوز؛ موسی انصاری در اولین جلسه برنامه‌ریزی روز جهانی قدس و 14 و 15 خرداد اظهار کرد: حمايت و همراهی ملت ايران با آرمان قدس و مردم مظلوم فلسطين در هیچ شرایطی فراموش نخواهد شد.

انصاری با بیان اینکه برای اعلام انزجار ايرانيان مسلمان و انقلابی عليه رژيم جعلی صهيونيستی اکنون منحصر به مرزهای ایران نیست افزود: همه‌ی دردمندان بشریت امروز از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام انزجار می‌کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد تصریح کرد: 15 خرداد نقطه عطفي در تاريخ معاصر و سرآغاز نهضت انقلاب اسلامي ايران است و ايجاد پيوند توده‌هاي مسلمان با مرجعيت ديني، رسوايي جريان هاي ملي و غير مذهبي، نهادينه كردن فرهنگ ايثار و شهادت و پيروزي انقلاب اسلامي و سرنگوني رژيم ستم‌شاهي از مهم‌ترين پيام‌هاي این روز است.

انصاری شرایط برگزاری ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت ایّام پیش رو را متفاوت از سال‌های گذشته برشمرد و تصریح کرد: در هر شرایطی که مطابق با دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا بزرگداشتی برگزار شود باید به بخش محتوایی و سیره‌ی امام راحل بخصوص برای جوانان و نسلی که امام خود را ندیده‌اند جذابیت‌ها و ظرافت‌های خاص این نسل توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۵۰:۱۱

22 Apr 2020