۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۴۴۳۲۱
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد:

بسیجیان شهرستان شهرکرد با شتاب بیشتری وارد مرحله رزمایش کمک مومنانه شدند/طرح غربالگری کرونا ویروس در شهرستان شهرکرد به خوبی اجرا شد

سرهنگ هوشنگ جمشیدی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد گفت: از ابتدای آمدن ویروس کرونا بسیجیان شهرستان شهرکرد پای کار آمده و تا کنون اقدامات بسیار ارزنده ای در این راستا انجام داده اند.
بسیجیان شهرستان شهرکرد با شتاب بیشتری وارد مرحله رزمایش کمک مومنانه شدند/طرح غربالگری کرونا ویروس در شهرستان شهرکرد به خوبی اجرا شد
سرهنگ هوشنگ جمشیدی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد:  با آمدن ویروس کرونا همه ما به نوعی برای مبارزه با این ویروس وارد عمل شده ایم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای این بیماری ما تا کنون وارد دو فاز اجرایی برای مقابله با این ویروس شده ایم اظهار کرد: مرحله اول طرح غربالگری بود که در ناحیه شهرستان شهرکرد توسط بسیجیان این شهرستان به خوبی به اجرا در امده است .

جمشیدی با اذعان بر اینکه در مرحله اول مبارزه با کرونا ویروس چهار جلسه با مسئولین شبکه بهداشت تشکیل دادیم گفت:  خروجی این جلسات امضاء تفاهم نامه ما بین سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد و شبکه بهداشت در راستای ضد عفونی و ایستگاه های غربالگری در ورودی شهرها بوده است.

وی با اذعان بر اینکه بعد از اعلام رزمایش کمک مومنانه سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد این رزمایش را آغاز کرد گفت: همه نیروهای بسیج در سطح شهرستان شهرکرد آماده اجرا کردن رزمایش کمک مومنانه شده اند.

جمشیدی ادامه داد: در این رزمایش کمک مومنانه بسته‌های حمایتی نقدی  ، به صورت هدفمند و اولویت دار به اقشار مستضعف جامعه رسانده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه دومین دستور العمل بسیج در راستای مبارزه با کرونا است گفت: طرح اول بسیج غربالگری بود که در این استان به خوبی اجرا شد.

جمشیدی با تاکید بر اینکه رزمایش کمک مومنانه در دستور کار بسیجیان  شهرستان شهرکرد قرار گرفته است عنوان کرد: این طرح از میلاد امام زمان (عج) آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد:  در پایگاه های مقاومت بسیج لازم است افراد نیازمند شناسایی شده و کمک های مردمی به آن ها رسانده شود.

جمشیدی یادآور شد: بانک اطلاعاتی افراد نیازمند در سطح شهرستان آماده و بسیجیان برای توزیع کمک های نقدی و غیر نقدی مردم پای کار هستند تا بتوانند این کمک ها را به دست افراد نیازمند برسانند.
 
انتهای پیام/1020ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۱۹:۳۱

15 Apr 2020