۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۱۵۳۷
چهارمحال و بختیاری :

40 تیم بازرسی، بازار شب عید را در چهارمحال وبختیاری رصد می‌کنند

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۰ اکیپ در قالب طرح ویژه نوروز بر عرضه کالاهای اساسی مردم در این استان نظارت می کنند.
40 تیم بازرسی، بازار شب عید را در چهارمحال وبختیاری رصد می‌کنند
بیژن بهرامی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز، با بیان اینکه 40اکیپ بازررسی در استان فعال شده است، گفت: طرح ویژه نوروز بر عرضه کالاهای اساسی مردم در این استان شروع و تا15فروردین ادامه دارد.

بهرامی در جریان اعزام اکیپ نظارت ویژه در سطح شهر اظهار داشت: 400 ناظر افتخاری نیز در این طرح با این دستگاه های نظارتی همکاری دارند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نظارت و بازرسی بر بازار پوشاک، موادغذایی، آجیل و خشکبار، گز و شیرینی، کیف و کفش، دفاتر خدمات مسافربری، قالیشویی، لبنیات، مرغ و ماهی و گوشت انجام می شود.

وی با بیان اینکه در آستانه بازار شب عید و افزایش تقاضای مردم برای خرید، گشت های بازرسی تشدید می شود، افزود: کنترل و نظارت بر رعایت قیمت های مصوب، نصب برچسب قیمت و ارائه فاکتور از جانب تولید و عرضه کنندگان کالا، گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و رعایت مسائل بهداشتی از مهم ترین مواردی است که در این طرح بررسی می شود.


معاون بازرسی و نظارت بر کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: مسافران و گردشگران نوروزی در صورت مشاهده تخلف می توانند با شماره تلفن 124 تماس گیرند تا تخلفات در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

هم اکنون 166 اتحادیه ، 9 اتاق اصناف و بیش از 33 هزار واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری فعال است.

انتهای پیام/1022ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۷:۱۶

30 Dec 2019