به گزارش جهانبین نیوز ،سرپرست اداره كل ثبت اسناد و املاك چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:این سیستم در راستای الكترونیكی شدن خدمات ثبتی، تحقق اهداف دولت الكترونیك و بهبود كیفی خدمات به ارباب رجوع در موضوع اجرای اسناد رسمی اجرا شده است.
'محمدحسین بهادر ' افزود: با قابلیت هایی كه در این نرم افزار پیش بینی شده است، این امكان برای مردم وجود دارد با داشتن شناسه و رمز عبور به سیستم مذكور وارد شده یا از طریق درخواست سرویس پیام كوتاه پرونده های خود را پیگیری و از مراحل مختلف آن اطلاع یابند.
وی به قابلیت گزارش گیری فوری این سیستم اشاره كرد و ادامه داد:این نرم افزار به مركز داده های سازمان متصل است و عملیات اجرایی در سراسر كشور نظارت می شود و تخلفات و اشتباهات در پرونده های اجرایی استان به حداقل كاهش می یابد.
سرپرست اداره كل ثبت اسناد و املاك چهارمحال وبختیری تصریح كرد: با راه اندازی این سامانه، مطالبات مردم و بانك ها درخصوص اجرای اسناد رسمی در دوایر اجرای ثبت، قابلیت دسترسی بیشتری دارد.
تاكنون 19 هزار و 621 پرونده اجرایی در چهارمحال وبختیاری تشكیل شده كه 13 هزار و 317 فقره آن مختومه و شش هزار و 304 پرونده نیز برای وصول مطالبات مردم و بانك های دولتی و خصوصی در حال بررسی است.(منبع:ایرنا)