کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راه اندازی سیستم یكپارچه مدیریت اجرای اسناد رسمی در تمامی واحدهای ثبتی چهارمحال و بختیاری

18 آذر 1391 ساعت 9:39


به گزارش جهانبین نیوز ،سرپرست اداره كل ثبت اسناد و املاك چهارمحال و بختیاری  اظهار داشت:این سیستم در راستای الكترونیكی شدن خدمات ثبتی، تحقق اهداف دولت الكترونیك و بهبود كیفی خدمات به ارباب رجوع در موضوع اجرای اسناد رسمی اجرا شده است. 'محمدحسین بهادر ' افزود: با قابلیت هایی كه در این نرم افزار پیش بینی شده است، این امكان برای مردم وجود دارد با داشتن شناسه و رمز عبور به سیستم مذكور وارد شده یا از طریق درخواست سرویس پیام كوتاه پرونده های خود را پیگیری و از مراحل مختلف آن اطلاع یابند. وی به قابلیت گزارش گیری فوری این سیستم اشاره كرد و ادامه داد:این نرم افزار به مركز داده های سازمان متصل است و عملیات اجرایی در سراسر كشور نظارت می شود و تخلفات و اشتباهات در پرونده های اجرایی استان به حداقل كاهش می یابد. سرپرست اداره كل ثبت اسناد و املاك چهارمحال وبختیری تصریح كرد: با راه اندازی این سامانه، مطالبات مردم و بانك ها درخصوص اجرای اسناد رسمی در دوایر اجرای ثبت، قابلیت دسترسی بیشتری دارد. تاكنون 19 هزار و 621 پرونده اجرایی در چهارمحال وبختیاری تشكیل شده كه 13 هزار و 317 فقره آن مختومه و شش هزار و 304 پرونده نیز برای وصول مطالبات مردم و بانك های دولتی و خصوصی در حال بررسی است.(منبع:ایرنا)


کد مطلب: 3955

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/3955/راه-اندازی-سیستم-یكپارچه-مدیریت-اجرای-اسناد-رسمی-تمامی-واحدهای-ثبتی-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir