۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۳۲۱۶۷
نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي مطرح کرد:

چابک سازي و کوچک سازي دولت بهترين فرصت براي دريافت تسهيلات اشتغال و توانمندسازي است

نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي گفت : آرزو و خواسته ما در کميته امداد توانمندسازي و خودکفا نمودن مددجويان است که فارغ التحصيلان نقش بسزايي در تحقق اين امر دارند.
چابک سازي و کوچک سازي دولت بهترين فرصت براي دريافت تسهيلات اشتغال و توانمندسازي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ علي ملک پور، مديرکل کميته امداد استان چهارمحال و بختياري ضمن تشکر از نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي گفت: حضور مسئولين در بين خانواده هاي محروم و مددجويان باعث ايجاد انگيزه و روحيه براي آنان است که با همت مسئولين سعي در رفع مشکلات خانواده هاي تحت حمايت در استان را داريم.

ملک پور به برنامه ها و چشم انداز کميته امداد اشاره کرد و افزود: کميته امداد در رويکرد جديد تلاش بر توانمندسازي خانواده هاي مددجو و جامعه در مسائل فرهنگي و اقتصادي دارد.

محمد خالدي نماينده مردم شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي ضمن تشکر از خدمات کميته امداد در مناطق محروم بيان داشت: کميته امداد در حوزه اشتغال و خودکفايي کارهاي نو و جديد در راستاي اقتصاد مقاومتي انجام مي دهد.

محمد خالدي افزود: کميته امداد بنيان گذار طرح هاي اقتصادي در راستاي توانمندسازي است که بايد اين فرهنگ در جامعه و خانواده هاي کميته امداد رواج پيدا کند و خانواده هايي که مي توانند از اين تسهيلات استفاده کنند و از تحت حمايت خارج شوند.

نماينده مردم شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي گفت: انتظار ما از فارغ التحصيلان دانشگاه ها و مؤسسات آموزشي اين است که از اين نوع تسهيلات استفاده کنند و با دانشي که دارند وارد عرصه اقتصاد بويژه اقتصادهاي توليد شوند که ضمن تأمين مالي خود باعث پيشرفت کشور مي شود.

خالدي ادامه داد: اين نگاه بايد تغيير پيدا کند که صرفاً تحصيل براي اشتغال در نهادهاي دولتي و اداري نباشد و دانش ها کاربردي شود و در جامعه نمايان شود.

وي گفت: دولت و نظام بدنبال کوچک سازي و چابک سازي در سازمان ها و ارگان هاي دولتي است و با وجود اين تسهيلات اشتغالزايي و خودکفايي بهترين فرصت براي توانمند شدن است و بايد مسئولين تمام تلاش خود را براي تحقق اين امور انجام دهند.

نماينده مردم شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي در پايان خاطر نشان کرد:از آرزوها و خواسته هاي دست يافتني اين است که مددجويان کميته امداد توانمند شوند و در مسائل اقتصادي به کميته امداد نيازي نداشته باشند.

سرکشي از خانواده هاي مددجويان و بازديد از طرح هاي اشتغال و خودکفايي از ديگر برنامه هاي سفر يک روزه به شهرستان لردگان بود.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۴:۱۸

26 Dec 2019