کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي مطرح کرد:

چابک سازي و کوچک سازي دولت بهترين فرصت براي دريافت تسهيلات اشتغال و توانمندسازي است

25 آذر 1395 ساعت 9:02

نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي گفت : آرزو و خواسته ما در کميته امداد توانمندسازي و خودکفا نمودن مددجويان است که فارغ التحصيلان نقش بسزايي در تحقق اين امر دارند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ علي ملک پور، مديرکل کميته امداد استان چهارمحال و بختياري ضمن تشکر از نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي گفت: حضور مسئولين در بين خانواده هاي محروم و مددجويان باعث ايجاد انگيزه و روحيه براي آنان است که با همت مسئولين سعي در رفع مشکلات خانواده هاي تحت حمايت در استان را داريم.

ملک پور به برنامه ها و چشم انداز کميته امداد اشاره کرد و افزود: کميته امداد در رويکرد جديد تلاش بر توانمندسازي خانواده هاي مددجو و جامعه در مسائل فرهنگي و اقتصادي دارد.

محمد خالدي نماينده مردم شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي ضمن تشکر از خدمات کميته امداد در مناطق محروم بيان داشت: کميته امداد در حوزه اشتغال و خودکفايي کارهاي نو و جديد در راستاي اقتصاد مقاومتي انجام مي دهد.

محمد خالدي افزود: کميته امداد بنيان گذار طرح هاي اقتصادي در راستاي توانمندسازي است که بايد اين فرهنگ در جامعه و خانواده هاي کميته امداد رواج پيدا کند و خانواده هايي که مي توانند از اين تسهيلات استفاده کنند و از تحت حمايت خارج شوند.

نماينده مردم شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي گفت: انتظار ما از فارغ التحصيلان دانشگاه ها و مؤسسات آموزشي اين است که از اين نوع تسهيلات استفاده کنند و با دانشي که دارند وارد عرصه اقتصاد بويژه اقتصادهاي توليد شوند که ضمن تأمين مالي خود باعث پيشرفت کشور مي شود.

خالدي ادامه داد: اين نگاه بايد تغيير پيدا کند که صرفاً تحصيل براي اشتغال در نهادهاي دولتي و اداري نباشد و دانش ها کاربردي شود و در جامعه نمايان شود.

وي گفت: دولت و نظام بدنبال کوچک سازي و چابک سازي در سازمان ها و ارگان هاي دولتي است و با وجود اين تسهيلات اشتغالزايي و خودکفايي بهترين فرصت براي توانمند شدن است و بايد مسئولين تمام تلاش خود را براي تحقق اين امور انجام دهند.

نماينده مردم شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي در پايان خاطر نشان کرد:از آرزوها و خواسته هاي دست يافتني اين است که مددجويان کميته امداد توانمند شوند و در مسائل اقتصادي به کميته امداد نيازي نداشته باشند.

سرکشي از خانواده هاي مددجويان و بازديد از طرح هاي اشتغال و خودکفايي از ديگر برنامه هاي سفر يک روزه به شهرستان لردگان بود.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 32167

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32167/چابک-سازي-کوچک-دولت-بهترين-فرصت-براي-دريافت-تسهيلات-اشتغال-توانمندسازي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir