۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۳۰۶۰۴
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اردل:

تبيين فرهنگ غدير يکي از فعاليت‌هاي امام هادي (ع) بود

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل گفت: امام هادي (ع) از پيشتازان علم و تقوا بودند و در طول 24 سال دوران امامتش تلاش کرد که مسئله امامت و ولايت که نشات گرفته از غدير خم است را تبيين کند.
تبيين فرهنگ غدير يکي از فعاليت‌هاي امام هادي (ع) بود
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم همتي اردلي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه با تبريک ميلاد با سعادت امام هادي (ع) گفت: يکي از کارهايي که ائمه انجام دادند ايجاد جامعه ايماني بود به طوريکه هر يک از ائمه اطهار (ع) براي تشکيل جامعه‌اي براساس ايمان و تقوا و عدالت تلاش کردند.

همتي با بيان اينکه همه تلاش‌هاي ائمه براي اين بوده که سعادت دنيا و آخرت امت اسلامي تامين شود، عنوان کرد: هدف از ظهور امام زمان (عج) نيز تشکيل جامعه ديني، ايماني و ولايي است.

وي با بيان اينکه تبيين فرهنگ غدير يکي از فعاليت‌هاي امام هادي (ع) در طول ۲۴ سال دوران امامتش بود افزود: انس با غدير موجب مودت و علاقه به امامت و ولايت، وحدت بين مسلمانان و همچنين روشن شدن مسير حرکت انسان به سوي کمال و سعادت مي‌شود و فاصله گرفتن از غدير و پيام بزرگ آن، موجب خسران و نابودي است و همه موظفيم در تبيين اين موضوع در جامعه تلاش کنيم.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل گفت: امام هادي عليه السلام يکي از پيشتازان دانش و تقوا و کمال است که وجودش مظهر فضائل اخلاقي و کمالات نفساني و الگوي حق جويان است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۳:۵۰

13 Feb 2020