کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اردل:

تبيين فرهنگ غدير يکي از فعاليت‌هاي امام هادي (ع) بود

27 شهريور 1395 ساعت 13:36

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل گفت: امام هادي (ع) از پيشتازان علم و تقوا بودند و در طول 24 سال دوران امامتش تلاش کرد که مسئله امامت و ولايت که نشات گرفته از غدير خم است را تبيين کند.


به گزارش جهانبین نیوز، قاسم همتي اردلي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه با تبريک ميلاد با سعادت امام هادي (ع) گفت: يکي از کارهايي که ائمه انجام دادند ايجاد جامعه ايماني بود به طوريکه هر يک از ائمه اطهار (ع) براي تشکيل جامعه‌اي براساس ايمان و تقوا و عدالت تلاش کردند.

همتي با بيان اينکه همه تلاش‌هاي ائمه براي اين بوده که سعادت دنيا و آخرت امت اسلامي تامين شود، عنوان کرد: هدف از ظهور امام زمان (عج) نيز تشکيل جامعه ديني، ايماني و ولايي است.

وي با بيان اينکه تبيين فرهنگ غدير يکي از فعاليت‌هاي امام هادي (ع) در طول ۲۴ سال دوران امامتش بود افزود: انس با غدير موجب مودت و علاقه به امامت و ولايت، وحدت بين مسلمانان و همچنين روشن شدن مسير حرکت انسان به سوي کمال و سعادت مي‌شود و فاصله گرفتن از غدير و پيام بزرگ آن، موجب خسران و نابودي است و همه موظفيم در تبيين اين موضوع در جامعه تلاش کنيم.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل گفت: امام هادي عليه السلام يکي از پيشتازان دانش و تقوا و کمال است که وجودش مظهر فضائل اخلاقي و کمالات نفساني و الگوي حق جويان است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 30604

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30604/تبيين-فرهنگ-غدير-يکي-فعاليت-هاي-امام-هادي-ع

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir