۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۳۰۵۶۷
دبير اجرايي جشنواره تمدار بيت اردل:

457 اثر به دبيرخانه جشنواره تمداربيت ارسال شد

دبير اجرايي جشنواره تمدار بيت شهرستان اردل گفت: 457 اثر از شاعران محلي سراي کشوري به دبيرخانه جشنواره تمدار بيت شهرستان اردل ارسال شد و پس از انجام داوري سه نفر در بخش آزاد و 4 نفر در بخش آئيني حائز مقام برتر شدند.
457 اثر به دبيرخانه جشنواره تمداربيت ارسال شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، قاسم همتي اردلي دبير اجرايي جنشواره تمدار بيت و رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در جشنواره تمداربيت که در سالن مهرگان شهرستان اردل برگزار شد شعر محلي، شاخص اصلي هويت‌دهي به فرهنگ ملي است و ارتباط شعر با ذهن، روح، هويت زباني، فکر و انديشه قومي، جامعه ادبي و ساختار فرهنگي را بر اين واداشته است که براي بسط فرهنگي در پرداخت شعر با هويت بومي تأکيد شود.

همتي افزود: شعر زبان، فرهنگ، تفکر، اعتقادات و آداب و سنن را انتقال مي‌دهد و بدين ترتيب همه جنبه‌هاي فرهنگ را تکميل و تقويت مي‌کند.

وي شعر بختياري را داراي هيجان و زيبايي‌هاي خاص خودش دانست و آن را برگرفته از فرهنگ قشنگ ايراني عنوان کرد.

دبير اجرايي جشنواره تمدار بيت شهرستان اردل بيان کرد: امسال فراخوان دهمين جشنواره تمدار بيت از طريق پايگاه خبري تحليلي هفت چشمه، تلگرام، وات ساپ و همچنين از طريق پست به ۱۸ استان کشور و ۷۶ شهرستان ارسال گرديد که پس از پايان مهلت ارسال آثار ۴۵۷ اثر از ۱۵۳ شاعر به دبيرخانه ارسال گرديد و هفت نفر از شاعران مقام‌آوران اين جشنواره شدند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۳:۴۸

31 Dec 2019