کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبير اجرايي جشنواره تمدار بيت اردل:

457 اثر به دبيرخانه جشنواره تمداربيت ارسال شد

25 شهريور 1395 ساعت 11:48

دبير اجرايي جشنواره تمدار بيت شهرستان اردل گفت: 457 اثر از شاعران محلي سراي کشوري به دبيرخانه جشنواره تمدار بيت شهرستان اردل ارسال شد و پس از انجام داوري سه نفر در بخش آزاد و 4 نفر در بخش آئيني حائز مقام برتر شدند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، قاسم همتي اردلي دبير اجرايي جنشواره تمدار بيت و رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در جشنواره تمداربيت که در سالن مهرگان شهرستان اردل برگزار شد شعر محلي، شاخص اصلي هويت‌دهي به فرهنگ ملي است و ارتباط شعر با ذهن، روح، هويت زباني، فکر و انديشه قومي، جامعه ادبي و ساختار فرهنگي را بر اين واداشته است که براي بسط فرهنگي در پرداخت شعر با هويت بومي تأکيد شود.

همتي افزود: شعر زبان، فرهنگ، تفکر، اعتقادات و آداب و سنن را انتقال مي‌دهد و بدين ترتيب همه جنبه‌هاي فرهنگ را تکميل و تقويت مي‌کند.

وي شعر بختياري را داراي هيجان و زيبايي‌هاي خاص خودش دانست و آن را برگرفته از فرهنگ قشنگ ايراني عنوان کرد.

دبير اجرايي جشنواره تمدار بيت شهرستان اردل بيان کرد: امسال فراخوان دهمين جشنواره تمدار بيت از طريق پايگاه خبري تحليلي هفت چشمه، تلگرام، وات ساپ و همچنين از طريق پست به ۱۸ استان کشور و ۷۶ شهرستان ارسال گرديد که پس از پايان مهلت ارسال آثار ۴۵۷ اثر از ۱۵۳ شاعر به دبيرخانه ارسال گرديد و هفت نفر از شاعران مقام‌آوران اين جشنواره شدند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 30567

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30567/457-اثر-دبيرخانه-جشنواره-تمداربيت-ارسال

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir