۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۳۰۱۱۵

تجليل از برترين هاي مساجد در 500شهرستان کشور

سرهنگ پاسدار رضا لعلي گفت: جشنواره تجليل از برترين هاي مساجد کشور در 500 شهرستان برگزار شد.
تجليل از برترين هاي مساجد در 500شهرستان کشور
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين؛ جانشين سازمان بسيج مساجد و محلات کشور در حاشيه تجليل از برترين هاي مساجد استان چهارمحال و بختياري گفت: به مناسبت روز جهاني مسجد و نامگذاري اين روز بعنوان روز قشر بسيج مساجد و محلات، با تدبير سردار نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور، اولين جشنواره تجليل از برترين هاي دست اندکار امور مساجد، اعم از فرمانده پايگاه، امام جماعت، هيئت امناء، مديران و مسئولان کانون ها، و خادمان در سطح کشور برگزار مي شود.

سرهنگ پاسدار رضا لعلي، افزود: امروز جشنواره تجليل از برترين هاي مساجد کشور در 500 شهرستان و 32 استان به صورت همزمان برگزار شد؛ البته برخي نقاط کشور ديروز اين آئين را برگزار کردند.

وي، با اشاره به هدف برگزاري اولين جشنواره تجليل از برترين هاي مساجد گفت: معرفي الگوهاي برتر در سطح مساجد کشور و سوق دادن امور جاري و فرهنگي به سوي مسجد براي مقابله با تهاجم فرهنگي دشمن، هدف اصلي برگزاري اين جشنواره به شمار مي رود.

اين مقام مسئول، تأکيد کرد: مسجد از صدر اسلام و زمان پيامبر صلي الله عليه و آله و سلم بعنوان مهم ترين پايگاه ترويج معارف و شعائر اسلامي بوده و دائماً محل رجوع و اجتماع و طرح مشکلات مسلمان بوده است.

وي، گفت: در جشنواره استاني تجليل از دست اندرکاران رونق مساجد، از هر شهرستان يک مسجد و 5نفر از هر گروه فعال مساجد انتخاب و در مرکز استان تجليل مي شوند و برگزيدگان استاني نيز در جشنواره کشوري که ديماه سالجاري به ميزباني تهران برگزار مي شود، تقدير خواهند شد. 

انتهاي پيام1026ج /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۴:۰۳

15 Feb 2020