کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تجليل از برترين هاي مساجد در 500شهرستان کشور

1 شهريور 1395 ساعت 13:56

سرهنگ پاسدار رضا لعلي گفت: جشنواره تجليل از برترين هاي مساجد کشور در 500 شهرستان برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين؛ جانشين سازمان بسيج مساجد و محلات کشور در حاشيه تجليل از برترين هاي مساجد استان چهارمحال و بختياري گفت: به مناسبت روز جهاني مسجد و نامگذاري اين روز بعنوان روز قشر بسيج مساجد و محلات، با تدبير سردار نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور، اولين جشنواره تجليل از برترين هاي دست اندکار امور مساجد، اعم از فرمانده پايگاه، امام جماعت، هيئت امناء، مديران و مسئولان کانون ها، و خادمان در سطح کشور برگزار مي شود.

سرهنگ پاسدار رضا لعلي، افزود: امروز جشنواره تجليل از برترين هاي مساجد کشور در 500 شهرستان و 32 استان به صورت همزمان برگزار شد؛ البته برخي نقاط کشور ديروز اين آئين را برگزار کردند.

وي، با اشاره به هدف برگزاري اولين جشنواره تجليل از برترين هاي مساجد گفت: معرفي الگوهاي برتر در سطح مساجد کشور و سوق دادن امور جاري و فرهنگي به سوي مسجد براي مقابله با تهاجم فرهنگي دشمن، هدف اصلي برگزاري اين جشنواره به شمار مي رود.

اين مقام مسئول، تأکيد کرد: مسجد از صدر اسلام و زمان پيامبر صلي الله عليه و آله و سلم بعنوان مهم ترين پايگاه ترويج معارف و شعائر اسلامي بوده و دائماً محل رجوع و اجتماع و طرح مشکلات مسلمان بوده است.

وي، گفت: در جشنواره استاني تجليل از دست اندرکاران رونق مساجد، از هر شهرستان يک مسجد و 5نفر از هر گروه فعال مساجد انتخاب و در مرکز استان تجليل مي شوند و برگزيدگان استاني نيز در جشنواره کشوري که ديماه سالجاري به ميزباني تهران برگزار مي شود، تقدير خواهند شد. 

انتهاي پيام1026ج /1020ج


کد مطلب: 30115

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30115/تجليل-برترين-هاي-مساجد-500شهرستان-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir