۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۳۰۰۵۴
عبدالرضا شيخ الاسلامي در بروجن:

در کودتاي 28 مرداد رد پاي نفوذ را مي توان ديد/شرايط کشور بيش از گذشته مستعد نفوذ اجانب است/نبايد با تبليغات گمراه کننده غافل شويم

عبدالرضا شيخ الاسلام در نشست گفتمان امام (ره) و رهبري که در مسجد حاج کرامت بروجن برگزار شد با بيان اين که در کودتاي 28 مرداد عليه دولت مصدق مي توان رد پاي نفوذ را قبل از انقلاب مشاهده کرد، گفت: در کشورمان از زاويه نفوذ در دربار قبل از انقلاب و دستگاه حاکميت بعد از انقلاب ضربات بسياري بر ما وارد شده است.
در کودتاي 28 مرداد رد پاي نفوذ را مي توان ديد/شرايط کشور بيش از گذشته مستعد نفوذ اجانب است/نبايد با تبليغات گمراه کننده غافل شويم
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، عبدالرضا شيخ الاسلامي وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي دولت نهم در نشست گفتمان امام (ره) و رهبري که در مسجد حاج کرامت بروجن برگزار شد، اظهار داشت: دلسوزان انقلاب بايد بيش از هر چيزي به بازخواني و تبيين ارزشهاي نظام، انقلاب، امام(ره) و رهبري بپردازند.

شيخ الاسلامي با بيان اين که شيطان پيچيده ترين شبکه هاي دسيسه ها و توطئه ها را براي اضمحلال انقلاب به کار بستند، تصريح کرد: بينش و بصيرت مردم و درايت هاي مقام معظم رهبري اين توطئه ها را يکي پس از ديگري خنثي مي کند.

وي با اشاره به اين که شيطنت ها و شرارت هاي دشمنان همچنان ادامه دارد، تاکيد کرد: نبايد لحضه اي از دشمن غافل شويم و مجاهدت هاي ۳۰۰ هزار شهيد را تباه کنيم.

شيخ الاسلامي با بيان اين که دشمن در مسير خود طرح ها و نقشه هاي زيادي را به کار بسته است، افزود: نبايد با تبليغات گمراه کننده غافل شويم؛ بايد خود را به عنوان يک سرباز هوشيار بدانيم.

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي در دولت نهم به پروژه نفوذ دشمن اشاره کرد و گفت: هر جا که عدالتي برپا مي شود شيطان در صدد نابودي آن بر مي آيد.

وي با ييان اين که شيطان هميشه سعي مي کند حاکمان و مسولان بلند پايه را به سمت خود بکشاند، گفت: ساده انديشانه است اگر فکر کنيم شيطان با زندگي عادي مردم سر و کار دارد.

شيخ الاسلامي افزود: بايد متوجه باشيم سر دسته نظام سلطه شيطان است قدرت هاي جهاني را به سمت خود مي کشاند تا بتواند مردم را به سمت خود جذب کند.

وي با بيان اين که در کودتاي ۲۸ مرداد عليه دولت مصدق مي توان رد پاي نفوذ را قبل از انقلاب مشاهده کرد، گفت: در کشورمان از زاويه نفوذ در دربار قبل از انقلاب و دستگاه حاکميت بعد از انقلاب ضربات بسياري بر ما وارد شده است.

شيخ الاسلامي با اشاره به هشدارهاي مقام معظم رهبري در شرايط پسابرجام دربازه نفوذ، افزود: شرايط کشور بيش از گذشته مستعد نفوذ اجانب است.

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي در دولت نهم ادامه داد: اصل نفوذ يکي از روشهايي است که شيطان به صورت نامرئي و نامحسوس انسانها را به يک مسير انحرافي مي کشاند و در جهت اميال خويش وا مي دارد.

شيخ الاسلامي با تاکيد بر اين که شيطان با انواع و اقسام ابزارهاي ارتباطي در جهت رنگ باختن ارزشهاي انقلاب برآمده است، تصريح کرد: افرادي با ظاهر موجه با سوابق انقلابي به واسطه نفوذ دشمنان از قطار انقلاب پياده شدند.

وي گفت: اگر دشمنان ۷۰ سال پيش با نفوذ خود نفت ما را مي بردند اما امروز اگر چيزي را ببرند خون ۳۰۰ هزار جوان که پاي ارزشهاي انقلاب ايستادند به يغما خواهد رفت.

شيخ الاسلامي با اشاره به اين که انقلاب ما پيام جهاني دارد و با بيان اين که مي خواهيم دست استکبار را از سر ملت هاي مسلمان برداريم، تصريح کرد: بايد با هوشياري کامل از دستاوردهاي انقلاب مخصوصا در دوران پسابرجام اگر بخواهند به دستاودهاي انقلاب تعدي کنند صيانت کنيم.

انتهاي پيام1020ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۲:۵۱

29 Dec 2019