۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۹
کد مطلب : ۵۸۸۷۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری شهرستان کوهرنگ:

وعده «صادق‌۲» معادلات حامیان اسرائیل را بهم ریخت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری کوهرنگ گفت: عملیات غرور آفرین وعده «صادق۲» در عرصه‌های نظامی و امنیتی معادلات رژیم و حامیانش را بهم زد و گنبد آهنین را بی اعتبار و اراده محور مقاومت را برای برخورد با رژیم به خوبی نشان داد.
وعده «صادق‌۲» معادلات حامیان اسرائیل را بهم ریخت
حسین‌قلی بدری بابادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در دو عرصه به جنگ محور مقاومت آمده، یکی حوزه نظامی و امنیتی است و جنایت علیه مردم مظلوم غزه و جنوب لبنان و ترور فرماندهان مقاومت و دیگری در حوزه عملیات روانی و بالا تر از آن در حوزه شناختی است.

وی با اشاره به اهداف رژیم صهیونیستی از ترور‌های اخیر اظهارداشت: این رژیم کودک‌کش  سعی داشت تا القا کند که ابتکار عمل در شکل‌دهی به معادله جدید قدرت در منطقه را دارد، اما اقتدار موشکی در عملیات وعده صادق۲ با هماهنگی اضلاع مقاومت نشان داد ابتکار واقعی و بدون روتوش رسانه‌ای در دستان قدرتمند محور مقاومت است. 

بدری‌بابادی افزود: تقویت بیش از پیش فرهنگ مقاومت در مقابل نظام سلطه که رژیم صهیونیستی نماد منطقه‌ای آن است  یکی دیگر از دستاورد‌های وعده صادق۲ بود که در افکار مردم‌مسلمان که ازحکام خود در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی  ناامید هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ با اشاره به اقامه نمازجمعه به امامت ولی امرمسلمین در جمعه نصر بیان داشت: عرصه و حوزه دیگر در حوزه عملیات روانی دشمنان جنگ شناختی است مانند تهدید حمله به مراکز حیاتی  حساس و سایر گنده گویی‌هایی از این دست قصد داشت تا فضا را به نفع رژیم صهیونیستی تغییر دهد اما حضور امام امت به همراه میلیونی مردم در جمعه نصر عملیات وعده صادق ۳ بود در چند محور شکست دیگری برای این رژیم نحس رقم زد.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۱۷:۰۹

11 Oct 2024