۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۲۸۴۰۳
مدير آموزش وپرورش شهرستان فارسان :

برنامه هاي متنوع به مناسبت هفته مقام معلم درفارسان برگزار می شود

مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان در جلسه شوراي آموزش و پرورش از برگزاري برنامه هاي متنوع به مناسبت هفته مقام معلم در شهرستان فارسان خبر داد.
برنامه هاي متنوع به مناسبت هفته مقام معلم درفارسان برگزار می شود

به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، داراب احمدي مدير آموزش و پرورش فارسان در جلسه شوراي آموزش و پرورش اين شهرستان اظهار داشت: 12 ارديبهشت، روز معلم روز بزرگداشت عالم باتقوا ، دانشمند فرزانه و اسطوره ايمان و استقامت ، بزرگمردي است که با نثار خون خود به مقام و جايگاه معلم منزلت بخشيد.

وي ادامه داد: اين استاد بزرگ حوزه و دانشگاه در طول عمر خود آثار و کتب ارزشمندي را براي قرن‌هاي آتي به يادگار گذاشت و زمينه بيداري مردم را رقم زد لذا به پاس خدمات و زحمات ارزشمند ايشان روز شهادتش به‌عنوان روز معلم نامگذاري شده است.

احمدی از برگزاري برنامه‌هاي مختلف در هفته معلم از جمله برگزاري جشن بزرگ روز معلم، برگزاري همايش پياده‌روي خانوادگي ويژه فرهنگيان ، غبارروبي و عطرافشاني قبور مطهر شهيدان و... خبر داد.

وي يادآور شد: دستور العمل بزرگداشت مقام معلم ابلاغ شده اما تغييراتي دارد از جمله اينکه در گذشته در جامعه فرهنگي کشور براي انتخاب معلم نمونه مصاديقي چون نمونه شهرستاني، استاني و کشوري را داشتيم.

احمدي تصريح کرد: در گذشته براي انتخاب معلم نمونه معيار و شاخص‌ها قابل استناد نبودند و فقط موارد امتيازآور مد نظر بود اما در حال حاضر فداکاري و ايثارگري فرهنگيان کساني که با داشتن بيماري صعب‌العلاج هنوز هم در کلاس درس با قدرت و توان در حال کار هستند مد نظر است.

وي ادامه داد: همچنين در انتخاب معلمان نمونه شايستگي‌هاي عمومي چون شاخصه اعتقادي، اخلاقي، نظم و انضباط در مدارس، مقبوليت اجتماعي، توانمندي‌هاي شغلي و حرفه‌اي و... مد نظر قرار مي‌گيرد.

انتهای پیام1022ج /590پ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۱:۲۰

26 Dec 2019