۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۲۸۳۹۹

۱۵۰ انیمیشن در چهارمحال و بختیاری تولید می شود

کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری انیمیشن های تازه ای در کارگاههای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید می کنند.
۱۵۰ انیمیشن در چهارمحال و بختیاری تولید می شود
فرزاد رحیمی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز از آغاز به کار فعالیتهای پویا نمایی در سال ۹۵ در مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهرکرد خبر داد.

رحیمی با تاکید بر پرورش فکر و خلاقیت در کودکان و نوجوانان از تولید انیمیشن به عنوان یک فرایند در زمینه فرهنگی،هنری و ادبی یاد کرد.

وی با اشاره به شروع فعالیت کارگاه پویانمایی از سال ۸۳ در استان افزود: تا کنون در مرکز مجتمع شهرکرد ۱۵۰ انیمیشن توسط کودکان و نوجوانان تولید شده است و تعداد افراد آموزش دیده در این کارگاهها ۷۰ نفر است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری کسب جوائز و تندیس های استانی و کشوری به تعداد ۲۲ مقام را از دیگر دستاورد های این فعالیت در کانون عنوان کرد.

وی در این خصوص تصریح کرد: آموزش تکنیک paper ، استاپ موش، کاپ اوت، زنده نگاری خمیری، زنده نگاری عروسکی، انیمیشن زیر دوربین، پیکسیلیشن (زنده نمایی)، انیمیشن با عروسک ،آموزش دوین و صدا گذاری، آموزش فیلم نامه نویسی پویانمایی ازجمله آموزشهای داده شده در این کارگاهها محسوب می شود.

رحیمی در ادامه گفت: با شروع سال جدید نیز سه کارگاه پنج نفره عضو نوجوان دختر و پسر در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه به فعالیت و تولید انیمیشن در این کار گاهها می پردازند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۰:۲۲

26 Dec 2019