۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۲۷۹۵۹
مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری:

راهدارخانه‌های چهارمحال و بختیاری برای دور دوم مسافرت‌ها تجهیز شدند

مدیرکل راه و شهرسازی استان از تجهیز راهدارخانه و انجام اقدامات ایمنی برای استقبال از دور دوم مسافران نوروزی خبر داد و افزود: به منظور استقبال از مسافران نوروزی، همه اقدامات لازم در تمامی محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شده است.
راهدارخانه‌های چهارمحال و بختیاری برای دور دوم مسافرت‌ها تجهیز شدند
به گزارش جهانبین نیوز؛ قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تجهیز راهدارخانه و انجام اقدامات ایمنی برای استقبال از دور دوم مسافران نوروزی خبر داد و افزود: به منظور استقبال از مسافران نوروزی، همه اقدامات لازم در تمامی محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری و به ویژه محور بروجن ـ لردگان ـ خوزستان در نظر گرفته شده و پیش‌بینی‌های لازم به عمل آمده است.

وی با اشاره به خط‌کشی راه‎ها، تعمیر و نوسازی گاردریل‌ها و علائم و مرمت رویه راه‌ها و ساماندهی ورودی و خروجی شهرها اضافه کرد: ۳۷ راهدارخانه در ایام نوروز به نمارخانه مجهز شده است و راهداران این استان تا پایان تعطیلات نوروزی آماده خدمت به مسافران هستند.

قاسمی با بیان اینکه لکه‌گیری و مرمت جاده‌های در چهارمحال و بختیاری نیاز ضروری برای نوروز است افزود: شماره‌های ۱۴۱ و ۰۳۸۳۳۳۴۳۸۸ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی درخصوص وضعیت راه‌ها به مسافران و هم‌استانی‌ها هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: امیدواریم مسافرانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی این استان را دارند با رعایت نکات ایمنی لحظات خوشی را برای خود و خانواده خود ثبت کنند چون با یک لحظه غفلت و بی‌احتیاطی جان خود و سایرین را به خطر خواهند انداخت.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۰:۳۲

10 Feb 2020