۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۲۷۹۲۶
امام جمعه شهر اردل:

تحقق شعار رهبري تنها راه رفع مشکلات کشور است

امام جمعه شهر اردل گفت: تحقق شعار سال رهبري با عنوان " اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل" تنها راه رفع مشکلات کشور در تمام زمينه هاست .
تحقق شعار رهبري تنها راه رفع مشکلات کشور است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن تبريک سال جديد به مردم شريف شهرستان اردل به حضور مردم در عرصه هاي مختلف سياسي در سالي که گذشت اشاره کرد و گفت: حضور مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن ماه و انتخابات ۷ اسفند موجب تثبيت نظام جمهوري اسلامي شد و بار ديگر لبيکي به نداي رهبر فرزانه انقلاب سر داده شد.

سلمان پور به نامگذاري سال جديد از سوي مقام معظم رهبري با عنوان "اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل" اشاره کرد و اظهارکرد: کشور در عرصه اقتصاد هنوز به اهداف خود نرسيده و اهميت اين موضوع از شعارهاي چند ساله رهبر فرزانه انقلاب در اين زمينه نمايان است.

وي با بيان اينکه تحقق شعار سال رهبري با عنوان " اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل" تنها راه رفع مشکلات کشور در تمام زمينه هاست افزود: نياز است يک قرارگاه اقتصادي در کشور ايجاد شود تا همه ظرفيت هاي آن را براي توسعه اقتصاد کشور استفاده کند.

امام جمعه شهر اردل راه علاج اقتصاد کشور و مشکلات معيشت مردم را اقتصاد مقاومتي برشمرد و گفت: کار اصلي مجلس جديد بايد بر روي اين موضوع به معناي واقعي باشد و شاهد حضور بيشتر مردم در اين عرصه باشيم و همه افراد صاحب نظر، نخبگان، دانشگاهيان بايد در اين عرصه ورود پيدا کنند تا اقتصاد مقاومتي از قالب شعار خارج و عملياتي شود.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۵:۰۸

27 Dec 2019