:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> تصاويري که شما را مجاب مي‌کند به کوهرنگ سفر کنيد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۲۷۸۶۶

تصاويري که شما را مجاب مي‌کند به کوهرنگ سفر کنيد

طبيعت بکر و دست نخورده منطقه به همراه جاذبه‌هاي گردشگري بي نظير ساليانه گردشگران بسياري را از سراسر کشور و حتي دنيا به سوي کوهرنگ هدايت مي‌کنند، به طوري که در هر فصل جذابيت و گردشگر خاص خود را دارد.
تصاويري که شما را مجاب مي‌کند به کوهرنگ سفر کنيد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، شهرستان کوهرنگ يکي از شهرستان‌هاي استان چهارمحال و بختياري است.

مرکز اين شهرستان، شهر چلگرد است، شهرستان کوهرنگ به دليل داشتن جاذبه‌هاي طبيعي فراوان و چشمه‌هاي جوشان، يک شهرستان توريستي، سياحتي، عشايري و ورزشي شمرده مي‌شود که ماه ارديبهشت يکي از بهترين زمان‌ها جهت سفر به اين منطقه مي‌باشد.

مرکز اين شهرستان شهر چلگرد در ۸۵ کيلومتري شهرکرد واقع شده است، که بزرگترين جامعهٔ ايلي کشور يعني ايل هفت لنگ بختياري را در خود جاي داده است. 

طبيعت بکر و دست‌نخورده منطقه به همراه جاذبه‌هاي گردشگري بي‌نظير ساليانه گردشگران بسياري را از سراسر کشور و حتي دنيا به سوي اين شهرستان هدايت مي‌کنند، به طوري که در هر فصل جذابيت و گردشگر خاص خود را دارد. 

مثلا در فصل بهار علاقه‌مندان به طبيعت از دشت لاله‌هاي واژگون، فصل تابستان علاقه مندان به داروهاي گياهي، سياحت و اسکي تابستانه در قلل مرتفع و پوشيده از برف زردکوه بختياري، فصل پاييز علاقه‌مندان به کوچ و شيوه زيست بوم عشاير بختياري است. 

در ضمن ۱۰ درصد از کل آب‌هاي کشور از جمله سرچشمه سه رودخانه بزرگ و حياتي يعني زاينده‌رود، کارون و دز در اين شهرستان و از قلل سر به فلک کشيده زردکوه بختياري سر چشمه مي‌گيرند.
 
 
 
 

















انتهاي پيام1026ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۴:۵۶

4 Jan 2020