:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> همايش بزرگ از" آمريکا تا شيراز" با موضوع حجاب و عفاف برگزار شد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۲۷۸۲۳
به همت بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد:

همايش بزرگ از" آمريکا تا شيراز" با موضوع حجاب و عفاف برگزار شد

همايش بزرگ از" آمريکا تا شيراز" با موضوع حجاب و عفاف باحضور بانوي مسلمان شده آمريکايي در دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد برگزار شد.
همايش بزرگ از" آمريکا تا شيراز" با موضوع حجاب و عفاف برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ همايش حجاب و عفاف با عنوان از آمريکا تا شيراز باحضور خانم هاسکي بانوي مسلمان شده آمريکايي در محل تالار امام خميني (ره) دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد برگزار شد.

خانم هاسکي که بعنوان سخنران در اين برنامه حضور داشتند اظهار کرد: بعد از آنکه به ايران سفر کردم و تحقيقاتي که راجع به دين اسلام انجام دادم، به دين اسلام روي آوردم و مسلمان شدم و در شهر شيراز ساکن شدم و اين را از افتخارات خودم مي‌دانم و وقتي شروع به قرآن خواندن مي‌کنم احساس مي‌کنم که قلبم آرامش عجيبي پيدا مي‌کند، زماني که به نماز مي‌ايستم احساس مي‌کنم که خداوند متعال با من شروع به صحبت و راز و نياز مي‌کند.

اين بانوي آمريکايي مسلمان شده در ادامه گفت: من به امام هشتم شيعيان ارادت خاصي دارم و زيارت حرم امام رضا (ع) را بسيار دوست مي‌دارم.

وي افزود: دين اسلام يک دين انسان‌ساز است و ديني است که روش خوب زندگي کردن را به ما مي‌آموزد.

در پايان ايشان گفت:بسم الله الرحمن الرحيم يا امام زمان (عج الله تعالي فرجه الشريف) همه جوانان ما را به راه راست هدايت کن که دين‌شان را حفظ کنند و ان‌شاءالله زودتر ظهور پيدا کني که ما الان به شما نياز داريم.

لازم به ذکر است در پايان برنامه مسئول محترم دفتر نهاد رهبري در دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد با اهداء تنديسي از اين بانوي آمريکايي تقدير و تشکر نمودند.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۶:۴۳

29 Dec 2019