۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۲۷۵۹۶
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

رای ما بیعت مجدد با آرمان‌های نظام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رای مردم را بیعت مجدد با آرمان‌های نظام است و مردم ایران همواره با حضور خود افتخارات بزرگی در تاریخ کشور به جای گذاشته‌اند.
رای ما بیعت مجدد با آرمان‌های نظام است
به گزارش جهانبین نیوز؛ خدابخش مرادی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در شعبه اخذ رای حضور یافت و اظهار کرد: براساس آخرین بررسی‌ها و به فضل الهی از همان دقایق اولیه شروع انتخابات این رویداد عظیم با کمال امنیت و آرامش آغاز شده و ادامه خواهد یافت.

وی با تاکید بر اینکه فضای آرام و امن در سراسر این استان ایجاد شده تا شاهد حماسه مردم چهارمحال و بختیاری همراه با سایر کشور باشیم ادامه داد: ساعت پایان اخذ رای توسط ستاد انتخابات کشور ساعت 18 اعلام شده است.

مرادی ادامه داد: اما براساس ارزیابی ستاد انتخابت کشور با همکاری استانداری‌ها این زمان تمدید می‌شود.

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاریاضافه کرد: مردم ایران به بلوغ سیاسی و اجتماعی رسیده‌اند و می‌دانند حضورشان برای رسیدن به انسجام در عرصه‌های مختلف ملی، داخلی و خارجی الزامی بوده و این حضور ضامن برقراری امنیت است.

وی رای مردم را بیعت مجدد با آرمان‌های نظام دانست و خاطر نشان کرد: مردم ایران همواره با حضور خود افتخارات بزرگی در تاریخ کشور به جای گذاشته‌اند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۷:۳۶

8 Feb 2020