کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

رای ما بیعت مجدد با آرمان‌های نظام است

7 اسفند 1394 ساعت 10:45

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رای مردم را بیعت مجدد با آرمان‌های نظام است و مردم ایران همواره با حضور خود افتخارات بزرگی در تاریخ کشور به جای گذاشته‌اند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ خدابخش مرادی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در شعبه اخذ رای حضور یافت و اظهار کرد: براساس آخرین بررسی‌ها و به فضل الهی از همان دقایق اولیه شروع انتخابات این رویداد عظیم با کمال امنیت و آرامش آغاز شده و ادامه خواهد یافت.

وی با تاکید بر اینکه فضای آرام و امن در سراسر این استان ایجاد شده تا شاهد حماسه مردم چهارمحال و بختیاری همراه با سایر کشور باشیم ادامه داد: ساعت پایان اخذ رای توسط ستاد انتخابات کشور ساعت 18 اعلام شده است.

مرادی ادامه داد: اما براساس ارزیابی ستاد انتخابت کشور با همکاری استانداری‌ها این زمان تمدید می‌شود.

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاریاضافه کرد: مردم ایران به بلوغ سیاسی و اجتماعی رسیده‌اند و می‌دانند حضورشان برای رسیدن به انسجام در عرصه‌های مختلف ملی، داخلی و خارجی الزامی بوده و این حضور ضامن برقراری امنیت است.

وی رای مردم را بیعت مجدد با آرمان‌های نظام دانست و خاطر نشان کرد: مردم ایران همواره با حضور خود افتخارات بزرگی در تاریخ کشور به جای گذاشته‌اند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 27596

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27596/رای-بیعت-مجدد-آرمان-های-نظام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir