۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۲۷۵۲۸
هفتم اسفندماه؛

۵۰ هزار رای اولی در چهارمحال و بختیاری رای خود را به صندوق می‌ریزند

دبیر ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در چهارمحال و بختیاری گفت: در چهارمحال و بختیاری طبق آمار بدست آمده ۵۰ هزار رای اولی حضور دارد که در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پای صندوق رای آمده و رای خود را در صندوق می‌ریزند.
۵۰ هزار رای اولی در چهارمحال و بختیاری رای خود را به صندوق می‌ریزند
جعفر مردانی امروز دبیر ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: در چهارمحال و بختیاری طبق آمار بدست آمده ۵۰ هزار رای اولی حضور دارد که در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پای صندوق رای آمده و رای خود را در صندوق می‌ریزند.

وی با بیان اینکه همه کسانی که تا تاریخ هفتم اسفندماه سال جاری ۱۸ سال‌شان تمام شود می‌توانند در انتخابات شرکت کنند افزود: همه تمهیدات برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در این استان صورت گرفته است و این درحالی است که در چهارمحال و بختیاری ۶۶ کاندیدا در حال رقابت هستند.

مردانی ادامه داد: از این ۶۶ کاندیدا در چهارمحال وبختیاری چهار نفر به مجلس راه پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکهاز روز ۲۶ بهمن تبلیغات برای کاندیدهای مجلس شورای اسلامی آغاز شده است اضافه کرد: تبلیغات تا نجم اسفندماه ادامه دارد و طرفداران هر نامزد می‌توانند در این مدت بدون اینکه دیگر نامزدها را تخریب کنند برای کاندید مورد نظر خود تبلیغ کنند.

دبیر ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: این درحالی است که تبلیغات در روز ۶ اسفند ممنوع است پس نامزدها از انجام هرگونه تبلیغ در این روز خوداری کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۴:۱۹

27 Dec 2019