۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۲۷۵۱۳
در چهارمحال و بختیاری:

ايجاد شرکت‌هاي تعاوني فرصت مناسبي براي اقتصاد خواهد بود

مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري گفت:شرکت‌هاي تعاوني با انديشه خرد جمعي موجب ايجاد اشتغال و توسعه اجتماعي، اقتصادي در استان مي‌شود.
ايجاد شرکت‌هاي تعاوني فرصت مناسبي براي اقتصاد خواهد بود
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، سيد عباس جزايري مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري بيان داشت: شرکت‌هاي تعاوني توليدي استان در شش ماهه اول امسال با توليد ۱۶۴ هزار تن محصولات از قبيل انواع سيم آلومينيومي، ورميشل و خوراک ماهيان سردآبي با ارزآوري ۵۰۰ هزار دلاربه کشورهاي عراق، ترکمنستان و قرقيزستان صادرکرده‌اند که نقش مهمي در اقتصاد استان دارد.

جزايري بااشاره به اينکه شرکت‌هاي تعاوني با انديشه خرد جمعي موجب ايجاد اشتغال و توسعه اجتماعي ، اقتصادي در استان خواهد شد بيان داشت: اين تفکر گروهي اتحاد و انسجام کار و توليد حفظ شده و با موفقيت بيشتري مي‌توانند به هدف اقتصادي خود ادامه دهند.

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري بيان کرد: امروزه تعاون اهرم مناسبى براى توسعه اقتصادى و اجتماعى به شمار مى‌رود که مى‌تواند در بهره‌ورى بهينه از شرايط زندگى، کار و توليد و ارتقاى سطح درآمد و وضعيت اجتماعى جامعه مؤثر باشد.

سيد عباس جزايري تصريح کرد: تعاوني‌ها در توسعه اقتصادي و اجتماعي و فرهنگي مي‌تواند چاره‌ساز بسياري از مشکلات و موانع اشتغال و توليد باشد.

وي افزود روحيه تعاون مي‌تواند مردم را در برابر سختي‌هاي کار و توليد نگه دارد و اراده آنان را در اموري که مربوط به خود آنان است عينيت بخشد.

جزايري خاطر نشان کرد: تعاون و همکاري متقابل زمينه‌هاي يگانگي و وحدت و يکپارچگي هر چه بيشتر مردم را در عرصه کسب و کار فراهم مي‌کند.

انتهاي پيام1026ج /530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۵:۵۲

1 Mar 2020