۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۲۷۱۰۱

برنامه هاي يوم الله ۱۲ بهمن در شهرستان بن تشریح شد

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بن با تشریح برنامه هاي يوم الله دهه فجر گفت: شروع برنامه های این دهه در ۱۲ بهمن با مراسم صبحگاه مشترک از ساعت۸ و با اهتزاز پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران در ميدان دستان بن آغاز خواهد شد.
برنامه هاي يوم الله ۱۲ بهمن در شهرستان بن تشریح شد
به گزارش جهانبین نیوز، محمد احمدی رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر، با تشریح برنامه هاي يوم الله دهه فجر گفت: شروع برنامه های این دهه در ۱۲ بهمن با مراسم صبحگاه مشترک از ساعت۸ و با اهتزاز پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران در ميدان دستان بن آغاز خواهد شد.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان بن ببا تبريک فرا رسيدن سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: مسير رژه موتورسواران و اتومبيل ها از سمت ميدان دستان به سمت گلزار شهداي شهربن بوده و با اداي احترام به مقام شامخ شهدا به سمت بلوار کشاورز، بلوار امام رضا(ع)، خيابان ملت، خيابان حافظ و در انتهايي مسير تپه نورالشهدا و ادای احترام به مقام شامخ آن بزرگواران را خواهيم داشت.

احمدي گفت: مراسم گلبانگ انقلاب نيز ساعت ۹:۳۳ با حضور  مسئولين شهر و شهرستان در سالن ورزشي شهدا نواخته خواهد شد.

احمدي خاطر نشان کرد: در اين روز بزرگ از تلاش ها، همراهي ها و خدمات ارزشمند و صادقانه حجت الاسلام و المسلمين محمدتقي غضنفري امام جمعه محترم بن نیز تشکر و قدر داني خواهدشد .

انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۵:۵۰

2 Jan 2020