کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه هاي يوم الله ۱۲ بهمن در شهرستان بن تشریح شد

11 بهمن 1394 ساعت 12:23

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بن با تشریح برنامه هاي يوم الله دهه فجر گفت: شروع برنامه های این دهه در ۱۲ بهمن با مراسم صبحگاه مشترک از ساعت۸ و با اهتزاز پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران در ميدان دستان بن آغاز خواهد شد.


به گزارش جهانبین نیوز، محمد احمدی رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر، با تشریح برنامه هاي يوم الله دهه فجر گفت: شروع برنامه های این دهه در ۱۲ بهمن با مراسم صبحگاه مشترک از ساعت۸ و با اهتزاز پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران در ميدان دستان بن آغاز خواهد شد.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان بن ببا تبريک فرا رسيدن سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: مسير رژه موتورسواران و اتومبيل ها از سمت ميدان دستان به سمت گلزار شهداي شهربن بوده و با اداي احترام به مقام شامخ شهدا به سمت بلوار کشاورز، بلوار امام رضا(ع)، خيابان ملت، خيابان حافظ و در انتهايي مسير تپه نورالشهدا و ادای احترام به مقام شامخ آن بزرگواران را خواهيم داشت.

احمدي گفت: مراسم گلبانگ انقلاب نيز ساعت ۹:۳۳ با حضور  مسئولين شهر و شهرستان در سالن ورزشي شهدا نواخته خواهد شد.

احمدي خاطر نشان کرد: در اين روز بزرگ از تلاش ها، همراهي ها و خدمات ارزشمند و صادقانه حجت الاسلام و المسلمين محمدتقي غضنفري امام جمعه محترم بن نیز تشکر و قدر داني خواهدشد .

انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 27101

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27101/برنامه-هاي-يوم-الله-۱۲-بهمن-شهرستان-بن-تشریح

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir