:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جلسه هماهنگي و برنامه‌ريزي يادواره شهداي کوهرنگ برگزار شد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۲۷۱۰۰

جلسه هماهنگي و برنامه‌ريزي يادواره شهداي کوهرنگ برگزار شد

جلسه هماهنگي و برنامه‌ريزي يادواره شهداي شهرستان کوهرنگ با حضور فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ، دهياران روستاهاي نصيرآباد و دشت زري صبح امروز در محل سالن جلسات فرماندهي سپاه ناحيه کوهرنگ برگزار شد.
جلسه هماهنگي و برنامه‌ريزي يادواره شهداي کوهرنگ برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، سرهنگ کرم نظري فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در اين جلسه ضمن گراميداشت ياد و نام شهداي معزز کشور خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن نام و خاطره شهيدان و تلاش در راه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت وظيفه‌اي بديهي است که ب عهده آحاد جامعه بويژه مسئولين است.

وی تصریح کرد: رشادت، ايثار و جان‌فشاني شهدا و ايثارگران در طول انقلاب و دفاع مقدس امانتي است که اين عزيزان به ما سپرده‌اند و باید در نگهداری آن و انتقال به نسل‌های آینده تلاش کنیم.

سرهنگ نظري تلاش و جديت اعضاي برگزاري اين يادواره را جهت بهتر برگزار شدن اين مراسم نسبت به سال‌هاي گذشته بسیار مهم عنوان و اضافه کرد: يکي از اهداف برگزاري اين يادواره‌ها آشنايي نسل جديد با آرمان‌هاي شهيدان، ارزش‌هاي انقلاب و فرهنگ شهادت است.

وی افزود: خانواده‌هاي شهدا بهترين مروجان فرهنگ ايثار و شهادت هستند و ما بايد خانواده‌هاي شهدا را تکريم نموده و نسبت به امورات آنان پيگيري مجدانه داشته باشيم.
 
نظري در پايان به منويات و رهنمودهاي امام و مقام معظم رهبري در خصوص چگونگي برگزاري يادواره شهدا پرداخت و افزود: عزت امروز اسلام از برکت خون شهيدان است لذا اين مراسم بايد بگونه‌اي برگزار شود که لايق مقام والاي  شهدا باشد.  
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۵:۵۵

16 Feb 2020