کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جلسه هماهنگي و برنامه‌ريزي يادواره شهداي کوهرنگ برگزار شد

11 بهمن 1394 ساعت 12:45

جلسه هماهنگي و برنامه‌ريزي يادواره شهداي شهرستان کوهرنگ با حضور فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ، دهياران روستاهاي نصيرآباد و دشت زري صبح امروز در محل سالن جلسات فرماندهي سپاه ناحيه کوهرنگ برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، سرهنگ کرم نظري فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در اين جلسه ضمن گراميداشت ياد و نام شهداي معزز کشور خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن نام و خاطره شهيدان و تلاش در راه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت وظيفه‌اي بديهي است که ب عهده آحاد جامعه بويژه مسئولين است.

وی تصریح کرد: رشادت، ايثار و جان‌فشاني شهدا و ايثارگران در طول انقلاب و دفاع مقدس امانتي است که اين عزيزان به ما سپرده‌اند و باید در نگهداری آن و انتقال به نسل‌های آینده تلاش کنیم.

سرهنگ نظري تلاش و جديت اعضاي برگزاري اين يادواره را جهت بهتر برگزار شدن اين مراسم نسبت به سال‌هاي گذشته بسیار مهم عنوان و اضافه کرد: يکي از اهداف برگزاري اين يادواره‌ها آشنايي نسل جديد با آرمان‌هاي شهيدان، ارزش‌هاي انقلاب و فرهنگ شهادت است.

وی افزود: خانواده‌هاي شهدا بهترين مروجان فرهنگ ايثار و شهادت هستند و ما بايد خانواده‌هاي شهدا را تکريم نموده و نسبت به امورات آنان پيگيري مجدانه داشته باشيم.
 
نظري در پايان به منويات و رهنمودهاي امام و مقام معظم رهبري در خصوص چگونگي برگزاري يادواره شهدا پرداخت و افزود: عزت امروز اسلام از برکت خون شهيدان است لذا اين مراسم بايد بگونه‌اي برگزار شود که لايق مقام والاي  شهدا باشد.  
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
 


کد مطلب: 27100

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27100/جلسه-هماهنگي-برنامه-ريزي-يادواره-شهداي-کوهرنگ-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir