۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۲۶۲۲۰
تاپايان روز سوم ثبت‌نام کانديداي مجلس دهم;

پنج نفر در نامزدي مجلس شوراي اسلامي ثبت‌نام کردند+اسامي

تا پايان سومين روز از ثبت‌نام داوطلبان حضور در انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از حوزه انتخابيه اردل،فارسان،کيار وکوهرنگ پنج نفر ثبت‌نام کردند.
پنج نفر در نامزدي مجلس شوراي اسلامي ثبت‌نام کردند+اسامي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، ثبت‌نام از نامزدهاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي به مدت هفت روز (تا چهارم دي ماه جاري) ادامه دارد و در اين مدت به طور همزمان مراحل استعلام نامزدها از مراجع چهارگانه نيز صورت مي‌گيرد که بر اساس اطلاعات موثق تا پايان وقت اداري ۳۰ آذر ماه سومين روز از ثبت‌نام نامزدهاي مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه شهرستان اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ پنج نفر ثبت‌نام کردند.

عباس اسدي، پژمان نبي‌زاده، محمد رئيسي فيل‌آبادي، خدابخش بهرامي و فرامرز شيراني نمايندگاني هستند که براي مجلس دهم ثبت‌نام کردند.

پايگاه خبري تحليلي هفت چشمه بدون طرفداري از هيچ حذب و گروهي براي داغ شدن تنور انتخابات شهرستان اردل آماده هرگونه نظر و اخبار در خصوص انتخابات مي‌باشد و همانطور که مشاهده کرديد ثبت‌نام نمايندگان که در ليست آماده طبق اطلاعات موثق بوده و چنانچه نماينده‌اي ديگر ثبت‌نام کند به ليست نمايندگان اضافه خواهد شد.

پايگاه خبري تحليلي هفت چشمه، نخستين پايگاه رسمي شهرستان اردل است که فعاليت خود را از اوايل سال ۱۳۹۱ آغاز نموده است.

اين پايگاه درصدد پوشش اخبار شهرستان و پيگيري مطالبات مردمان اين شهرستان است.
اين رسانه به هيچ حزب و گروهي وابسته نيست و با نگاهي وسيع و گسترده، در پي همکاري با همه جناح‌هاي مختلف و گروه‌هاي مردمي است.

کليه عزيزان مي‌توانند جهت درج خبر و ارائه فعاليت‌هاي انجام گرفته با اين سايت خبري با مراجعه به ايميل sajad.salehi۲۴@yahoo.com در تعامل باشند.

همچنين عزيزاني که قصد تبليغ کالا، توليدات کارخانه، مجمع صنفي، شرکت و... خود را در اين سايت دارند با مديريت سايت تماس حاصل نمايند.
۰۹۱۰۳۹۲۰۱۳۰

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۴:۱۷

28 Dec 2019