۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۲۶۲۱۸
کارشناس و هادي سياسي گفت:

راه مقابله با نفوذ دشمن اعتماد به حرف خدا و حجت خدا است

کارشناس و هادي سياسي بسيجي گفت: ذات استکباري آمريکا را تغييرناپذير و شرط مقابله با نفوذ را دشمن‌شناسي دانست.
راه مقابله با نفوذ دشمن اعتماد به حرف خدا و حجت خدا است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حسين صالحي در  جمع پايوارن رسمي و وظيفه سپاه فارسان گفت: در عرصه نفوذ، شخص نفوذ کننده، موضوع نفوذي و آن کسي که تصميم‌گيري مي‌کند، پنهان هستند اگرچه مخاطب آنها مردم و نخبگان هستند، اما اگر عنصر و فکر نفوذ افشا شود، کار آن تمام است.

وي در ادامه افزود: راه مقابله با نفوذ دشمن اعتماد به حرف خدا و حجت خدا است. ذات استکباري آمريکا تغييرناپذيراست و شرط مقابله با نفوذ، دشمن‌شناسي است.

وي خاطرنشان کرد: يکي از مسائل بسيار مهم که حيات ديني و مستقل مردم ايران را اکنون و پس از توافق هسته‌اي وين مورد تهديد جدي قرار داده است، مسأله «نفوذ» دشمن است. شناخت دشمن، کيفيت نفوذ و راه‌هاي مقابله با آن از وظايف دل‌سوزان اين ملت و نظام جمهوري اسلامي ايران است. يکي از عوامل نفوذ اين است که بيماردلان و منافقان در جامعه اسلامي در مقابل فرمان خداوند مبني بر عدم قبول دوستي با کفار و پذيرش سرپرستي آنها، بر اين امر تاکيد مي‌کنند که اگر با کفار و يهود و نصاري رابطه نداشته باشيم دچار مشکل و آسيب خواهيم شد، و بدين طريق موجب نفوذ دشمن در جامعه اسلامي مي‌شوند.

صالحي گفت: در قضيه برجام و مذاکرات هسته‌اي متوجه شديم که دشمنان مي‌خواهند ايران را محو کنند، اين هدف استکبار جهاني است. با تجربه‌اي که از استکبار جهاني و سلطه بيگانگان داريم بايد جلوي نفوذ آنان را بگيريم. وقتي مي‌خواهيم جلوي نفوذ را بگيريم بايد حصار بکشيم، اقتصاد، اخلاق و سياست ما بايد حصار داشته باشد که اين ديوارکشي در شرايط امروز دنيا ضروري است.

اين گردهمايي با پاسخ به سوالات حاضرين به پايان رسيد.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۸:۴۱

10 Jan 2020