۰
plusresetminus
در پي در گذشت نابهنگام اسوه علم، اخلاق و يادگار هشت سال دفاع مقدس مرحوم سيد محمد رضوي و نوجوان ناکام مرحومه مغفوره مهتاب نجفي مجلس يادبودي در مسجد شهر چلگرد برگزار گرديد.
مراسم يادبود یادگار هشت سال دفاع مقدس معلم فرهيخته و دانش آموز کوهرنگي برگزار شد
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر در پي در گذشت نابهنگام اسوه علم، اخلاق و يادگار هشت سال دفاع مقدس  مرحوم سيد محمد رضوي و نوجوان ناکام مرحومه مغفوره مهتاب نجفي مجلس يادبودي با  حضور مرتضي زمانپور فرماندار، کورش اکبري مدير آموزش و پرورش، مسولين ادارات شهرستان، جمعي از فرهنگيان، دانش آموزان و مردم  در مسجد شهر چلگرد برگزار گرديد.
 
دست تقدير آن چنان برگ زندگي اين خانواده ها رارقم زد که ناگهان  مرحوم سيد محمد رضوي و مهتاب نجفي نوگل پر پر شده را از جامعه فرهنگيان و دانش آموزان شهرستان جدا کرد.

سيد محمد رضوي در پست معاون پرورشي مدرسه شبانه روزي شهيد فرامرزي چلگرد مشغول به خدمت و نوجوان ناکام مهتاب نجفي در مدرسه شبانه روزي الزهرا (س)در رشته کار و دانش مشغول به تحصيل بود.
 
 اين معلم ايثارگر 28 سال از عمر شريف خويش را به تعليم و تربيت دانش آموزان مناطق محروم شهرستان کوهرنگ پرداخت و انسان هايي را تربيت نمود که هم اکنون هر کدام در سمت هاي مختلف شهرستاني،استاني و کشوري مشغول خدمت به مردم شريف کشورمان هستند.
 
در اين مراسم، شرکت کنندگان با قرائت قرآن و فاتحه، ياد و خاطره اين عزيزان را گرامي داشتند و خانواده هاي داغديده رضوي و نجفي ازمدير آموزش و پرورش شهرستان و کليه کساني که در برگزاري اين مراسم همکاري داشتند تشکر و قدر داني بعمل آوردند.
 
گفتني است مرحوم رضوي و مرحومه نجفي بر اثر ايست قلبي، دعوت حق را لبيک گفتند.
 
 
انتهاي پيام1020ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۶:۰۷

8 Jan 2020