۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۲۶۱۲۶
فرماندار کوهرنگ در جمع دهياران و شوراهاي بخش مرکزي کوهرنگ

مردم فریب تبليغات و وعده هاي انتخاباتی را نخورند

فرماندار کوهرنگ با اشاره به اينکه وظايف نمايندگان مجلس قانونگذاري و نظارت است و اين وظيفه مشخص و تعريف شده است تصريح کرد: نامزدها از دادن وعده هايي که از توان آنها خارج است خوداري کنند، نمايندگان در هنگامه انتخابات مجلس، شعارهاي رنگين سر ميدهند و همه مي خواهند با رفتن به مجلس براي مردم، توسعه و پيشرفت و اشتغال به ارمغان بياورند.
مردم فریب تبليغات و وعده هاي انتخاباتی را نخورند
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، فرماندار شهرستان کوهرنگ در جمع دهياران و شوراهاي اسلامي بخش مرکزي کوهرنگ با بين اينکه امام فرمودند، ميزان راي ملت است و طبق فرموده مقام معظم رهبري، آرا مردم حق الناس است، گفت: با توجه به اينکه در آستانه برگزاري انتخابات خبرگان رهبري و انتخابات مجلس شوراي اسلامي هستم، مردم گول تبليغات و وعده هاي نامزدهاي انتخابات را نخورند.

حاج مرتضي زمانپور افزود: يکي از رنج آورترين بد اخلاقي هاي انتخابات مجلس در شهرستان کوهرنگ ، وعده هاي دروغين برخي از کانديداهاي مجلس به جوانان جوياي کار و موقعيت است. 

زمانپور بيان داشت: متاسفانه به دليل عدم توسعه يافتگي شهرستان کوهرنگ و عدم توجه به کار آفريني و شکوفايي روستاها، شاهد مشکلات فرهنگي و اقتصادي بيشماري در سطح اين شهرستان هستيم. 

فرماندار کوهرنگ با اشاره به اينکه وظايف نمايندگان مجلس قانونگذاري و نظارت است و اين وظيفه مشخص و تعريف شده است تصريح کرد: نامزدها از دادن وعده هايي که از توان آنها خارج است خوداري کنند، همه مراقب باشند نمايندگان در هنگامه انتخابات مجلس، شعارهاي رنگين سر ميدهند و همه مي خواهند با رفتن به مجلس براي مردم، توسعه و پيشرفت و اشتغال به ارمغان بياورند. 

مرتضي زمانپور در ادامه به مردم بخصوص جوانان توصيه کرد به قول ها و وعده وعيدهاي نامزدها توجه نکنند و کارهاي عمراني از جمله احداث راه، تونل، آب شرب، کشاورزي و غيره جزء وظايف دولت است، خاطر نشان کرد: از همه ناشايست تر اينکه اين کانديداهاي مجلس از بيکاريِ جوانان شهري و روستايي سوء استفاده کرده و با وعده هاي رنگين آنها را بيکارتر و سرگردان تر مي کنند.


اين مقام مسئول ادامه داد و افزود: متاسفانه در شهرستان کوهرنگ نامزدها با سوء استفاده از خواسته هاي مردم وعده هايي از جمله احداث تونل زردکوه مي دهند، نماينده اي را انتخاب کنيد که قانونگذار خوبي باشد، گول شعارهاي انتخاباتي نامزدها را نخوريد خيلي از آنها عملياتي نيست و جهت بالا بردن توقعات مردم و عدم اجرا آنها مي باشد.


انتهاي پيام/610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۳:۵۶

29 Dec 2019