۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۲۶۱۲۵
کارشناس اداره هواشناسي شهرستان کوهرنگ بيان کرد

کوهرنگ با 20 درجه سانتيگراد زير صفر سردترين نقطه کشور در 24 ساعت گذشته

کارشناس اداره هواشناسي شهرستان کوهرنگ گفت: در 24 ساعت گذشته در کوهرنگ بارندگي و بارش برف نبوده است ولي در 72 ساعت گذشته داراي بارش به صورت برف بود که اين کاهش دما در ديشب به 20 درجه سانتيگراد رسيد و کوهرنگ سرد ترين نقطه کشور بوده است.
کوهرنگ با 20 درجه سانتيگراد زير صفر سردترين نقطه کشور در 24 ساعت گذشته
به گزارش جهانبین نیوز، کارشناس اداره هواشناسي شهرستان کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: با ورود توده هوايي سرد به استان از روز پنجشنبه دماي هوا در کوهرنگ با افت دما همراه بود که اين افت دما موجب شد تا دماي چلگرد در شهرستان کوهرنگ، به 20 درجه سانتيگراد زير صفر برسد.

منصور مهري بابادي گفت: در 24 ساعت گذشته در کوهرنگ بارندگي و بارش برف نبوده است ولي در 72 ساعت گذشته داراي بارش به صورت برف بود که اين کاهش دما در ديشب به 20 درجه سانتيگراد رسيد و کوهرنگ سرد ترين نقطه کشور بوده است.

مهري بابادي گفت: دماي هواي ديروز در ميانه روز به 7 درجه سانتيگراد زير صفر و در شب به 16 درجه سانتيگراد زير صفر رسيد.


کارشناس هواشناسي کوهرنگ بيان داشت: در پي بارش برف و باران در اين شهرستان از هفته قبل و افت دما در روز هاي گذشته، مصرف حامل هاي انرژي بخصوص گاز در اين شهرستان افزايش يافته است.

منصور مهري بابادي ميزان بارش برف در شهر چلگرد را 60 سانتيمتر بيان کرد و گفت: بارش برف نسبت به سال گذشته در همين زمان از سال 20 سانتيمتر افزايش داشته است.

مهري بابادي در ادامه گفت: ميزان بارش باران امسال در شهرستان به نسبت سال گذشته در همين زمان 40 ميليمتر کاهش داشته است.

وي افزود: سامانه بارش برف از عصر روز جمعه 27 آذر ماه بصورت پراکنده شهرستان را فرا مي گيرد و تا صبح شنبه 28 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

منصور مهري بابادي به سامانه بارش برف ديگري هم اشاره کرد و افزود: از روز دوشنبه بارش برف آغاز خواهد شد و بارش تا اواخر هفته ادامه خواهد داشت.

 
شهرستان کوهرنگ، هرساله با بارش نخستين برف بسيار سرد مي‌شود و مردم کوهرنگ شب گذشته سردترين شب سال را در سال جاري گذراندند.
 
دما در اکثر نقاط استان کمتر از منفي 15 درجه بود به‌ طوري که سردترين نقطه چهارمحال و بختياري شهرستان کوهرنگ با دماي منفي 20 اعلام‌ شده است.
 
هم‌اکنون يخ و يخبندان در کوهرنگ مشکلات بسياري را براي مردم اين شهرستان ايجاد کرده است.
 
ضمن اينکه هم اکنون 20 روستاي بخش مرکزي کوهرنگ مشکل تردد در معابر را به‌ واسطه وجود برف و يخبندان دارند
 
گزارش از همت بدري فرد
 


انتهاي پيام1020ج /610ک
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۴:۵۵

29 Dec 2019