۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۲۶۱۱۳

دانش‌آموزان شهرستان بن به مناطق راهيان نور اعزام مي‌شوند

فرمانده بسيج دانش‌آموزي شهرستان بن از اعزام ۲۰۰ دانش‌آموز پسر اين شهرستان به اردوي راهيان نور خبر داد.
دانش‌آموزان شهرستان بن به مناطق راهيان نور اعزام مي‌شوند
به گزارش جهانبین نیوز مرضيه علي بيگي فرمانده بسيج دانش‌آموزي شهرستان بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر با اشاره به اينکه بازديد دانش‌آموزان از مناطق عمليات جنگي از ۲۷ آذرماه امسال با اعزام دانش آموزان پسر آغاز مي‌شود، افزود: اولين کاروان راهيان نور شامل ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه پسر است که به مدت سه روز در اين اردوي فرهنگي تربيتي شرکت مي‌کنند.

وي تصريح کرد: شرکت‌کنندگان در اين اردو از يادمان‌ها و زيارتگاه‌هاي شهيدان و منطقه‌هاي عملياتي فتح‌المبين، شلمچه، اروند کنار، يادمان شهداي گمنام اهواز و زيارتگاه دانيل نبي در شوش بازديد مي‌کنند.

علي‌بيگي گفت: اردوي راهيان نور به عنوان يک طرح فرهنگي از جهت معنوي، فکري، سياسي و اجتماعي براي دانش‌آموزان بسيار مفيد و اثرگذار است.

وي مهم‌ترين اهداف اين اردوي فرهنگي معنوي را آشنايي دانش‌آموزان با فرهنگ ايثار و شهادت و قدرداني از جان‌فشاني شهيدان و الگوگيري از فداکاري رزمندگان دفاع مقدس در دفاع از ارزش‌هاي اسلامي و پاسداري از مرزهاي جغرافيايي عنوان کرد.

علي‌بيگي با اشاره به اهميت برپايي کاروان‌هاي راهيان نور، اظهار کرد: اين کاروان به مدت سه روز در قالب راهيان نور با هدف زنده نگه داشتن نام و ياد شهدا هشت سال جنگ تحميلي و آرمان‌هاي امام راحل و عظيم‌الشان و آشنايي نسل جوان بویِژه دانش‌آموزان اعزام شد.

وي افزود: مراسم بدرقه دانش‌آموزان ۲۷ آذرماه ساعت ۷/۳۰ صبح در اداره آموزش و پرورش اين شهرستان برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۵:۵۵

27 Dec 2019