۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
کد مطلب : ۲۶۰۸۲
با حضور مسئولین ادارات شهرستان:

جلسه کارگروه اشتغال شهرستان لردگان تشکيل شد

معاون فرماندار شهرستان لردگان؛ معضل بيکاري را اصلي ترين عامل آسيب هاي اجتماعي دانسته و بر لزوم تلاش و جديت همه دستگاه ها براي مقابله با اين تهديد تأکيد کرد.
جلسه کارگروه اشتغال شهرستان لردگان تشکيل شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛‌ اسدالله جليل معاون فرماندار شهرستان لردگان در جلسه کارگروه اشتغال اظهار داشت: سهميه اشتغال شهرستان لردگان در سال  جاري یک هزار267 نفر بوده که تاکنون 784 نفر توسط دستگاه هاي اجرايي بکار گیری شده و تا پایان سال نسبت به انجام مابقي سهميه اشتغال اقدام خواهد شد.

جليل، معضل بيکاري را اصلي ترين عامل آسيب هاي اجتماعي دانسته و بر لزوم تلاش و جديت همه دستگاه ها براي مقابله با اين تهديد تأکيد کرد.

در اين جلسه مشکلات تسهيلات اشتغالزايي با بانک هاي عامل مطرح شد که قرار شد بانک هاي عامل نهايت تلاش و همکاري را با دستگاه هاي اجرايي داشته باشند.

سرهنگ دوم پاسدار ميراثي، جانشين فرماندهي سپاه ناحيه لردگان نيز در اين جلسه گفت: در بحث اقتصاد مقاومتي و ايجاد مشاغل خانگي مشمولين جوياي کار مبلغ 10 ميليارد ريال تسهيلات دريافت نمودند.

وي افزود: انتظار مي رود مسئولين محترم شهرستان در بحث اشتغالزايي؛ جوانان تحصيل کرده و با انگيزه  را استخدام و حمايت نمايند.

گفتني است ، در اين جلسه تعدادي از مديران دستگاهها از جمله بسيج سپاه ناحيه، ادراه ي تعاون کار و رفاه اجتماعي, رئيس اداره ورزش جوانان، رئيس اداره ارشاد اسلامي، شهردار و کميته ي امداد امام (ره) به بيان ديدگاه هاي خود در خصوص اشتغال و موانع آن در شهرستان پرداختند.

انتهاي پيام 1020ج/630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۵:۲۱

23 Jan 2020