۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۲۵۹۱۴
کارشناس مسایل سیاسی:

تغییر در باور اداره کنندگان انقلاب، خطرناکترین درگاه نفوذ دشمن

کارشناس مسایل سیاسی گفت: اگر باور به مدیریت اسلامی با شاخصه های عدالت الهی جای خود را به باور مدیریت سودآور با شاخصه های رفاه طلبی بسپارد، یقینا این در گاه نفوذ، انقلاب اسلامی را به چالش خواهد کشید.
تغییر در باور اداره کنندگان انقلاب، خطرناکترین درگاه نفوذ دشمن
به گزارش جهانبین نیوز، احمد راستینه کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به چگونگی براندازی انقلاب مبتنی بر اصول اسلام ناب ، اظهار کرد: ایجاد فاصله میان انقلاب و اصول ماهیتی آن که بخاطر آن شکل گرفته مهم ترین اقدام نظام سلطه برای بی هویت سازی انقلاب اسلامی است از راه های براندازی چنین انقلاب هایی است.

راستینه، افزود: نظام سلطه برای ایجاد این فاصله باید باور های پدید آوران انقلاب را نسبت به اصول ماهیتی انقلاب تغییر دهد. مهمترین و خطرناک ترین در گاه های نفوذ در حوزه نرم افزاری است و مهمترین حوزه نرم افزاری انقلاب، اصول و هویت انقلاب اسلامی است.

وی، ادامه داد: نظام سلطه و در راس آن ایالات متحده آمریکا در راستای نفوذ به حوزه نرم افزاری از ابتدای انقلاب در کنار اقدامات سخت افزاری با یک برنامه راهبردی به دنبال تحقق این نفوذ بوده و در مقاطعی از تاریخ انقلاب اسلامی آثار و نشانه های این نفوذ دیده می شود.

تغییر در باور اداره کنندگان انقلاب، خطرناکترین درگاه نفوذ دشمن

این کارشناس مسایل سیاسی، جایگاه نفوذ در باورهای پدید آورندگان و حامیان انقلاب را اینگونه توصیف کرد: آمریکا تلاش مضاعفی در طول سالیان گذشته و حال داشته تا رهبران جنبش و سپس انقلابیون ۵۷ را نسبت به اصول و باورهای ماهیتی انقلاب دچار تغییر نماید، گرچه نفوذ در اندیشه راسخ و عمیق حضرت امام (ره) و پس از آن امام خامنه ای ناممکن بود؛ چرا که این اندیشه بر گرفته از چشمه جوشان و زلال اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله و سلم) آنچنان در جان و قلب آنها نشسته بود که رسوخ در آن را ناممکن ساخته؛ ولی برخی از پیش قراولان و پرچمداران انقلاب از این نفوذ در امان نماندند وآرام آرام از قطار انقلاب پیاده شده و به دلیل خستگی و عدم تحمل بر سختیها، شعار خستگی ملت را سر دادند و تصور نمودند ملت نیز چون آنها خسته از ادامه راه است.

راستینه، تصریح کرد: اما پایداری ملت بر اصول ماهیتی انقلاب باعث شد تا انقلابیون آسیب دیده از نفوذ دشمن یا بر خود آیند و به اصلاح خود بپردازند، یا ملت بخشی از آسیب دیدگان از نفوذ را شایسته پرچمداری انقلاب ندانسته و آنها را کنار زدند و پرچم را به دست نسل دیگری از انقلابیون سپردند.

اشرافی گری مسئولین خطر بزرگی برای تحقق شعارهای انقلاب اسلامی

مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری، تغییر در باور واصول اداره کنندگان انقلاب را خطرناکترین درگاه نفوذ دشمن دانست و گفت: اگر باور به مدیریت اسلامی با شاخصه های عدالت الهی جای خود را به باور مدیریت سودآور با شاخصه های رفاه طلبی بسپارد، یقینا این در گاه نفوذ، انقلاب اسلامی را به چالش خواهد کشید.

وی، خاطرنشان ساخت: به همین خاطر در تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری اشرافی گری به ویژه اشرافی گری مسئولین خطر بزرگی برای تحقق شعارهای انقلاب اسلامی نام برده شده است.

عدم تحقق آرمانهای بلند انقلاب با باور منفعت محوری و بازی برد – برد با دشمنان

راستینه گفت: نفوذ در باورهای مدیران و مسئولین انقلاب اسلامی که امروز یک ماموریت فرا جغرافیایی دارد یعنی تلاش برای محدود کردن ماموریت به یک حوزه جغرافیایی و این یکی دیگر از درگاههای نفوذ است.

این کارشناس مسایل سیاسی، یادآور شد: هر گاه باور به جهانی بودن انقلاب اسلامی دچار خدشه شود چگونه می توان این فرمان امام در تشکیل بسیج دانشجویی که باید به تمامی تشنگان حقیقت و صداقت اثبات نمود که بدون آمریکا و شوروی می شود به زندگی مسالمت آمیز توأم با صلح و آزادی رسید، تحقق بخشید.

وی، افزود: هرگاه ذهن و باور مدیران و مسئولین انقلاب اسلامی از باور جهانی و عدالت خواهی مکتب اسلام ناب به باور ملی گرایی، سود آوری و منفعت محوری ملی و بازی برد- برد با دشمنان قسم خورده اسلام ناب تغییر کند باید نگران تحقق آرمانهای بلند انقلاب اسلامی شد.

فاصله مدیران و مسئولان از تفکر ناب بسیجی نشانه استحاله باورهاست

مسئول بسیج دانشجویی استان، ادامه داد: وقتی امام عظیم الشأن در پیام تشکیل بسیج دانشجویی تأکید دارند که بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست و بیان می دارند که بسیجیان جهان اسلام در فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشند و این شدنی است.

راستینه، اظهار کرد: امام می خواهند پیام جهانی بودن آرمانهای انقلاب اسلامی که همان آرمان های اسلام ناب محمدی است توسط یک تفکر ناب، با اخلاص و متعهد که همان تفکر بسیجی است و در وجود انسان های رهیده از همه مادیات تجلی یافته، به جهان تسری یابد؛ لذا اگر مدیران و مسئولان از این تفکر ناب فاصله بگیرند یا بدتر از آن بستر فعالیت این تفکر را تنگ کنند باید بدانند باورهایشان در حوزه نفوذ دشمن در حال استحاله است .

وی، گفت: به همین خاطر است که باز هم امام عظیم الشأن در پیام تشکیل بسیج دانشجو فریاد می زنند که اگر مسئولین نظام اسلامی از شما غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت. گویا غفلت از بسیج در این فریاد امام مساوی با غفلت از همه آرمانهای اسلام ناب است.

راستینه، افزود: آنچه تاکنون باعث پیشبرد اهداف و آرمانهای جهانی انقلاب اسلامی بوده ، توکل و اتکا به خداوند متعال بوده و هست؛ اما از دیگر درگاههای نفوذ دشمن این است که با به تصویر کشیدن همه قدرت پوشالی و مادی خود باورها و ذهن ها را از قدرت لایزال الهی غافل سازد و مسئولین و مدیران انقلابی را در محاسباتشان دچار خطای استراتژیک نماید.

وی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره صف آرایی همه جبهه باطل دربرابر همه جبهه حق، گفت: گویا رهبر حکیم و دانشمند انقلاب اسلامی می خواهند ذهن ها و باورها را به حمایت قطعی الهی آنچه در بدر محقق شد متوجه سازند، اما دشمن تلاش دارد با نفوذ در این حوزه تصمیمات مسئولین و مدیران انقلاب اسلامی را متوجه بر تحقق منافع مادی ظاهری نماید و با نفوذ به باور توحیدی ، اعتقاد به نصرت الهی را نابود سازند و اینگونه مدیریت محاسبه گر مادی را جایگزین مدیریت الهی نمایند و این بسیار خطرناک است.

رشد با علوم انسانی غربی از خطرناک ترین درگاه های نفوذ دشمن است

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری، اتحاد حوزه و دانشگاه را از دیگر مواردی دانست که در پیام حضرت امام تأکید بسیار شده است و تأکید کرد: یکی از درگاههای نفوذ دشمن ایجاد فاصله میان دانشگاهها و حوزه های علمیه است؛ اما اوج این فاصله را باید در حوزه نرم افزاری علوم انسانی جستجو کرد ، یعنی زمانی این نفوذ محقق می شود که دانشجویان ما در دانشگاهها با علوم انسانی ای رشد کنند که از اساس باورهای دینی و معرفتی فرصت شکوفایی در ذهن ها و باورهای جوانان ما پیدا نکنند و این از خطرناک ترین درگاههای نفوذ دشمن است.

این کارشناس مسایل سیاسی، گفت: هرگاه جوانان ما در حوزه معرفتی بیگانه با اندیشه ها و باورهای دینی رشد کنند و به علوم انسانی غربی بعنوان شاهراه سعادت بشری نگاه کنند و خود را ناگزیر از پذیرش اصول اومانیستی علوم انسانی غربی بدانند ، باید در آینده منتظر جدایی بیش از حد حوزه و دانشگاه باشیم؛ لذا اگر امام دوراندیش ما، وحدت حوزه و دانشگاه را در پیام تاریخی تشکیل بسیج دانشجو و طیبه بیان می دارند، بی تردید دغدغه اصلی ایشان اسلامی شدن دانشگاهها در حوزه نرم افزاری، به ویژه علوم انسانی است.

وی، با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری درباره خروجی دانشگاه ها،‌نیز گفت: مقام معظم رهبری تأکید دارند که باید خروجی دانشگاههای ما بطور معمول چمران ها باشند، حال اگر می بینیم این خروجی محقق نمی شود باید نگران اثر گذاری حوزه نفوذ دشمن در این بخش باشیم.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۲۲:۴۲

26 May 2020