۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۲۵۸۵۲
دبير شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختياري;

چهارمحال و بختياري، پاک‌ترين استان در مصرف موادمخدر است

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر استان چهارمحال و بختياري گفت: چهارمحال و بختياري جزء پاک‌ترين استان‌ها به لحاظ مصرف و قاچاق موادمخدر در کشور است.
چهارمحال و بختياري، پاک‌ترين استان در مصرف موادمخدر است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر که در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد اظهارداشت: اولويت شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر در سطح شهرستان اردل ايجاد تيم‌هاي اجتماع‌محور براي پيشگيري و مقابله با شيوع موادمخدر است.

نوذري افزود: متاسفانه سن اعتياد کاهش يافته و نوع مصرف موادمخدر از سنتي به صنعتي تغيير يافته است که مي‌طلبد روش‌هاي مبارزه و مقابله نيز تغيير يابد

وي گفت: در طول يکسال گذشت اقدامات بسيار خوبي در حوزه‌هاي مختلف پيشگيري و مقابله، بهداشت و درمان، فرهنگي و آموزشي در سطح شهرستان صورت گرفته است که اکنون به ثمر نشسته و شهرستان اردل يکي از پاک‌ترين شهرستان‌هاي استان مي‌باشد.

سيد قدير مرتضوي دبير شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر استان چهارمحال و بختياري نيز در اين جلسه بيان داشت: عدم اشراف اطلاعاتي متوليان مبارزه با پديده شوم موادمخدر باعث مي‌شود نتايج مطلوب حاصل نگردد.

مرتضوي با بيان اينکه در طول سال‌هاي گذشته اقدامات بسيار خوبي صورت گرفته وليکن علي‌رغم اين اقدامات، آمار معتادان متاسفانه فزوني يافته است افزود: اعتياد يک پديده شوم اجتماعي است و تاثيرات مخربي بر فرد، خانواد و اجتماع به جا مي‌گذارد.

مرتضوي گفت: ۶۵ درصد همسرآزاري ۵۵ درصد طلاق‌ها و ۳۵ درصد کودک‌آزاري به دليل اعتياد است.

اين مسئول خاطرنشان کرد: هرچند استان چهارمحال و بختياري جزء پاک‌ترين استان‌هاي کشور به لحاظ مصرف و قاچاق موادمخدر در کشور است ليکن آمار کنوني تعداد معتادان و کشفيات موادمخدر زيبنده اين استان نيست و ابراز اميدواري کرد که در آينده بتوانيم استاني پاک‌تر و سالم‌تر داشته باشيم.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر استان چهارمحال و بختياري گفت: شماره تلفن ۰۹۶۲۸ (خط ملي اعتياد) بصورت شبانه‌روزي آماده پاسخ‌گويي، اطلاع‌رساني و مشاوره به معتادان و خانواده آنان و همه آحاد جامعه است.


انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۷:۴۱

29 Jan 2020