۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۲۵۸۴۰
به مناسبت دهه آخر صفر;

45 مبلغ ديني به اردل اعزام مي شود

سرپرست تبلیغات اسلامي شهرستان اردل گفت:45 مبلغ ديني به مناسبت دهه آخر صفر براي تبليغ مباحث ديني به نقاط مختلف شهري و روستايي اين شهرستان اعزام مي شوند.
45 مبلغ ديني به اردل اعزام مي شود
به گزارش جهانبین نیوز حجت الاسلام حميد بهرامي سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه از اعزام ۴۵ مبلغ در دهه آخر ماه صفر به مناطق مختلف اين شهرستان خبر داد و گفت:اين تعداد مبلغ از چند روز قبل از اربعين، تا پايان‌ماه صفر، مصادف با سالروز شهادت امام رضا(ع)، براي تبليغ در نقاط مختلف شهري و روستايي شهرستان در بين مردم حضور خواهند داشت.

بهرامي افزود: مبلغان به تناسب آمار جمعيتي مکان‌هاي مختلف به مکان‌هاي تبليغي اعزام خواهند شد.

وي با بيان اينکه مبلغان علاوه‌بر تبليغ و ترويج احکام نوراني اسلام به تقويت جايگاه ائمه‌اطهار(ع) و همچنين، ترويج زيارت اربعين در بين مخاطبان مي‌پردازند

این مسئول تصريح کرد: مبلّغان در اين مدت نيز با حضور در مدارس و دانشگاه‌ها، به بيان مناقب اهل‌ بيت(ع) در بين دانش‌آموزان و دانشجويان خواهند پرداخت.

سرپرست تبلیغات اسلامی اردل بيان کرد: مبلغان از زمان اربعين تا پايان ماه صفر با برگزاري جلسات گفتماني براي دانش‌آموزان و دانشجويان تلاش مي‌کنند تا علاوه بر تبيين مناقب اهل‌بيت(ع) به موضوع امام‌شناسي، دشمن‌شناسي، بصيرت و همچنين، تشخيص فتنه به اين اقشار کمک کنند.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۴:۰۹

29 Dec 2019