۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۲۵۶۶۴
فرمانده سپاه اردل گفت:

هفته بسيج يعني حفظ خط ولايت و آمادگي در هر زمان و مکان در برخورد با استکبار جهاني

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت:هفته بسيج فرصتي دوباره براي تجديد بيعت با آرمان‌هاي امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب و يادآوري رشادت‌هاي بسيجيان در دوران دفاع مقدس و آمادگي دوباره بسيجيان در هر زمان و مکان براي مقابله با نفوذ دشمنان مي باشد.
هفته بسيج يعني حفظ خط ولايت و آمادگي در هر زمان و مکان در برخورد با استکبار جهاني
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل ظهر امروز قبل از خطبه هاي نماز جمعه شهر اردل در جمع مردم و بسيجيان ولايتمدار ضمن گراميداشت هفته بسيج اظهار داشت:برخي اذهان امروز، بسيج را فقط از هشت سال دفاع مقدس مي‌شناسند، اما رسالت و مسئوليت بسيج فقط در آن دوران نبود بلکه از زمان تشکيل که با بحران جنگ مواجه شد تاکنون، در عرصه‌هاي مختلف افتخارآفريني کرده است.

جمشيدي افزود: بسيج در هشت سال دفاع مقدس در جنگي نابرابر مقابل استکبار مردانه ايستاد و موجب سرافرازي ملت اسلامي ما در جهان شد و امروز آن نهال تازه متولد دوران جنگ با حضور در عرصه‌هاي مختلف به درختي تنومند تبديل شده و تفکر و انديشه‌ي آن حتي از مرزهاي ايران اسلامي فراتر رفته است.
وي با بيان اينکه هفته بسيج فرصتي دوباره براي تجديد بيعت با آرمان‌هاي امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب و يادآوري رشادت‌هاي بسيجيان در دوران دفاع مقدس و آمادگي دوباره بسيجيان در هر زمان و مکان براي مقابله با نفوذ دشمنان مي باشد خاطر نشان کرد:بسيج نهاد تازه متولدشده‌اي بود که از بدو انقلاب شکل گرفت و امروز به درخت تناوري تبديل شده است که به تعبير قرآن ريشه آن در زمين و شاخه‌هايش در آسمان است.

جمشيدي با بيان اينکه فعاليت بسيج منحصر در فعاليت‌هاي فرهنگي و نظامي نيست، گفت: بسيجيان امروز در زمينه‌هاي مختلف از علوم هسته‌اي و نظامي گرفته تا هنر، رفع محروميت از چهره کشور و ... فعاليت و مشارکت دارند.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل با بيان اينکه بسيج غبار محروميت از چهره مظلومان و محرومان پاک مي‌کند، افزود: بسيج پرچم‌دار محروميت‌زدايي است و با برگزاري اردوهاي طرح هجرت، همه دولت‌ها را براي رفع محروميت از چهره روستاها همراهي کرده است
اين مسئول اظهارداشت : امروز ملت ايران اسلامي مفتخر است که شاهد حلقه‌زني بسيجيان کشورمان گردآگرد ولايت است و اجازه نمي‌دهند که کسي به کشور و رهبرشان آسيبي برساند.

جمشيدي در بخش ديگر از سخنان خود به برگزاري برخي از برنامه در هفته بسيج اشاره کردو افزود:در اين هفته استخر شناي سپاه ناحيه شهرستان اردل با حضور مسئولين استاني و شهرستاني کلنگ زني خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل همچنين افزود: در اين هفته بيش از ۱۳۰ برنامه فرهنگي و ورزشي نيز برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۶:۵۴

28 Dec 2019