۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۲۵۶۵۴
فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد خبر داد:

اعزام هشتمین کاروان راهیان نور از چهارمحال و بختیاری

هشتمین کاروان راهیان نور استان چهارمحال و بختیاری و دومین کاروان دانش آموزان شهرستان شهرکرد عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.
اعزام هشتمین کاروان راهیان نور از چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ دومین کاروان راهیان نور دانش آموزان خواهر شهرستان شهرکرد با بدرقه مسئولین به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد در حاشیه اعزام این کاروان، گفت: برای آشنایی با ارزشهای متعالی دوران غرور آفرین دفاع مقدس و ترویج روحیه ایمان، رشادت و از خود گذشتگی شهدای گرانقدر و رزمندگان عزیز، دومین کاروان راهیان نور دانش آموزی خواهران آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرکرد، امروز چهارشنبه ۲۷ آبان ماه از محل هنرستان شهید چمران شهرکرد به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی افزود: بسیجیان اعزام شده به این اردو از مناطق عملیاتی شلمچه، اروندکنار(زیارتگاه شهدای عملیات والفجر۸)، شوش(زیارتگاه عملیات فتح المبین) و معراج الشهداء اهواز بازدید می کنند و در رزمایش سراسری بسیجیان نیز حضور خواهند داشت.

وی، تعداد بسیجیان اعزام شده به مناطق عملیاتی در قالب دومین کاروان راهیان نور شهرستان شهرکرد را ۳۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: در هفته جاری دو کاروان از خواهران بسیجی دانش آموز به جبهه های جنوب اعزام شده است.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۰:۴۹

29 Dec 2019