۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۲۵۶۴۲
در راستاي ارائه خدمات آموزشي و حمايتي به مددجويان;

تفاهم‌نامه همکاري بين کميته امداد و اداره بهزيستي اردل امضا شد

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل از امضاي تفاهم‌نامه همکاري مشترک بين کميته امداد و اداره بهزيستي اين شهرستان خبر داد.
تفاهم‌نامه همکاري بين کميته امداد و اداره بهزيستي اردل امضا شد
به گزارش جهانبین نیوز، نصرت‌الله موسايي مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبر نگار هفت چشمه با بيان اين خبر اظهار داشت: اين تفاهم‌نامه مشترک در راستاي ارائه خدمات آموزشي و حمايتي به مددجويان کميته امداد از ظرفيت مراکز مشاوره بهزيستي بين خانواده‌هاي محروم زيرپوشش امضاء شده است.

موسايي افزود: اين تفاهم‌نامه مي‌تواند نقش مؤثري در پيشگيري از آسيب‌ها و معلوليت‌هاي خانواده‌هاي نيازمند داشته باشد.

وي با اشاره به اهداف اين تفاهم‌نامه خاطرنشان کرد: ايجاد اشتغال، ارتقا سطح آگاهي عمومي با نگاه ويژه به مشاوره و فرهنگ مشاوره، کنترل و پيشگيري از آسيب‌هاي جامعه، به‌ويژه بين اقشار آسيب‌پذير که در معرض خطر هستند و ايجاد زمينه لازم براي شناسايي افراد در معرض خطر و کنترل يا پيشگيري از آن را از جمله اهداف اين تفاهم‌نامه ذکر کرد.

اين مسئول اظهـــار داشت: در دين مبين اسلام خدمت به محرومان و نيازمندان همواره مورد تاكيد بوده، همانطور كه پيامبر اكرم و ائمه اطهار (ع) مسلمانان را به دستگيري از مستمندان توصيه نموده‌اند.

موسايي ادامه داد: اين نهاد حمايتي با الهام از آموزه‌هاي آسماني اسلام همواره سعي دارد كه اصولي‌ترين و شايسته‌ترين خدمات را به مددجويان تحت پوشش خود ارائه نمايد.

وي افزود: توانمندسازي فكري و فرهنگي را در اولويت طرح‌ها و برنامه‌هاي خود قرارداده‌ايم از اين‌رو توجه جدي به امر آموزش همه‌جانبه كه از اهداف اساسي آموزش مهارت‌هاي زندگي مي‌باشد امري ضروری به نظر مي‌رسد.

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل خاطرنشان كرد: با استفاده از مربيان اداره بهزيستي درجهت پيشگيري آسيب‌ها بويژه طلاق و اعتياد قدم‌هاي تخصصي بهتري مي‌توان برداشت.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۰:۴۲

18 Feb 2020