۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۲۵۶۳۷
دبیر حزب موتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری:

آمریکا در توطئه و دشمنی علیه ایران «نفوذ» را سرلوحه کار خود کرده است

دبیر حزب موتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: آمریکا همان است که طبق هشدار رهبر معظم انقلاب بنا دارد دور جدید نفوذ خود را از طریق توافقات هسته‌ای موسوم به برجام، تعاملات اقتصادی، عادی‌سازی روابط و.... اعمال کند.
آمریکا در توطئه و دشمنی علیه ایران «نفوذ» را سرلوحه کار خود کرده است
مراد کاظمی دبیر حزب موتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: چه کسانی هنوز نسبت به خوی استکباری و دشمنی آمریکا تردید دارند؟

وی تاکید کرد: آمریکا همان است که ملی شدن صنعت نفت و استقلال نسبی ایران را در سال ۳۲ برنتا بید و کودتای ۲۸ مرداد را علیه کشورمان ترتیب داد؛ علی‌رغم این که دولت مصدق نه تنها زاویه‌ای با آمریکا نداشت بلکه در آن مقطع زمینه‌های تعامل و همراهی نیز کاملاً فراهم بود.

کاظمی خاطرنشان کرد: آمریکا همان است که تا آخرین لحظه از رژیم مزدور و سفاک پهلوی حمایت کرد و با دخالت مستقیم در امور کشور، در شکنجه و ریختن خون هم‌وطنان عزیزمان مشارکت داشت و بعد از فر پاشی رژیم پهلوی سفارت خود را در ایران به لانه جاسوسی برای توطئه علیه نظام تبدیل کرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آمریکا همان است که جنگ همه‌جانبه نیا بتی را در دهه اول انقلاب علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی راه انداخت و علاوه بر خسارات مادی فراوان، موجب شد صدهاهزار نفر از مردم غیور این مرز و بوم به خاک و خون کشیده شوند و اکنون نیز جنگ نیا بتی را به اشکال دیگر توسط وها بیون عربستان و داعش جنایتکار ایجاد نموده است.
وی بیان داشت: آمریکا همان است که حمایت از جریان فتنه و مخالفین نظام را به انحاء مختلف در دستور کار خود قرار داد و صدها اتاق فکر و توطئه برای فرماندهی و پشتیبانی آن در کشورهای منطقه ایجاد کرد تا از نزدیک، جهت‌دهی و مدیریت کار را در دست داشته باشد.

کاظمی با بیان اینکه آمریکا همان است که با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و سازماندهی گروه‌های تندرو و خشن از هر دو طرف نظیر طالبان، القاعده، داعش، گروه شیعه انگلیسی‌نشین و... مسلمانان را به جان هم انداخته و خود بر اساس ترفند معروف «اختلاف بینداز و حکومت کن» مدعی کدخدایی جهان است گفت: آمریکا همان است که با بهره‌گیری‌های فوق‌الاشاره و ابزارهای مختلف، بحث اسلام‌هراسی، شیعه‌هراسی و ایران‌هراسی را شدیداً در افکار عمومی جهان تبلیغ نموده و خواهد نمود.

وی در انتها اضافه کرد: بالاخره آمریکا همان است که طبق هشدار رهبر معظم انقلاب بنا دارد دور جدید نفوذ خود را از طریق توافقات هسته‌ای موسوم به برجام، تعاملات اقتصادی، عادی‌سازی روابط و.... اعمال کند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری در انتها تاکید کرد: با این توضیحات آیا باز هم در نفوذ، توطئه‌گری و دشمنی آمریکا تردیدی باقی می‌ماند؟!
آیا می‌شود به چراغ سبز و لبخند او اعتماد کرد؟!

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۰:۱۶

29 Dec 2019