۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۲۵۶۳۶
مدیر کمیته امداد امام شهرستان شهرکرد:

کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شهرکرد از بیماران صعب‌العلاج حمایت می‌کند

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان شهرکرد در دیدار با خانواده‌های بیماران از حمایت این نهاد از بیماران صعب‌العلاج خبرداد.
کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شهرکرد از  بیماران صعب‌العلاج حمایت می‌کند
به گزارش جهانبین نیوز، نجف‌علی حیدری مدیر کمیته امداد امام شهرستان شهرکرد ضمن ديدار با تعدادی از خانواده‌هاي بیماران صعب‌العلاج در بخش لاران از این خانواده‌ها دل‌جویی کرد.

در اين برنامه به منظور آگاهي دقيق از مشکلات مددجويان و به منظور رفع گرفتاري‌هاي آنان با آن‌ها گفتگو شد.

مدیر کمیته امداد امام شهرستان شهرکرد در حاشيه اين ديدار گفت: توانمندسازي مددجويان از مهم‌ترين رويکردهاي کميته امداد امام ره است که بايد با جديت بيشتر دنبال شود.

حيدري افزود: کميته امداد امام (ره) همواره براي کمک به محرومان و مستضعفان خدمت صادقانه داشته وروحيه خدمت‌گزاري در اين نهاد مقدس وجود داشته است.

وي عنوان کرد: خدمات کميته امداد امام در کشور آثار مثبتي در حمايت از محرومان داشته واين نهاد با حمايت مادي و معنوي خود از اقشار آسيب‌پذير جامعه توانسته در توانمندسازي مادي و فکري افراد تحت حمايت خود کارنامه موفقي برجاي بگذارد گفتني است در پايان بازديد از خانواده‌هاي تحت حمايت بخش لاران از چهار خانواده بازديد و به هر خانواده مبلغ ۲میلیون ریال کمک نقدي اهدا شد.

دوره‌های اردویی برای مددجویان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

به گزارش جهانبین نیوز، ابوالقاسم رستگار از اعزام یک هزار و ۷۸ نفر از مددجویان به اردوهای سیاحتی و زیارتی خبر داد و افزود: این افراد در قالب ۱۲ دوره اردویی به سفرهای زیارتی و سیاحتی اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: به همت خیرین و نیکوکاران استان این افراد از مکان‌های دیدنی استان‌های خراسان، قم و فارس دیدن کرده‌اند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: اردوهای برگزار شده در طول شش ماهه نخست امسال بوده است و به طور میانگین برای هر نفر بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال هزینه شده است‌.

ابوالقاسم رستگار گفت: تعداد شرکت‌کنندگان امسال در اردوهای زیارتی و سیاحتی کمیته امداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱۵ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/۱۰۲۸ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۲:۲۲

10 Feb 2020