۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۲۵۶۳۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری:

بودجه فرهنگی و هنری در چهارمحال و بختیاری مطلوب نیست

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: بودجه فرهنگی و هنری سالانه اداره کل در حد مطلوب نیست و با وضعیت دشواری همراه است.
بودجه فرهنگی و هنری در چهارمحال و بختیاری مطلوب نیست
به گزارش جهانبین نیوز،جواد کارگران با تشریح اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه فرهنگ و هنر بویژه هنر نمایش در سطح استان و شهرستان آمادگی اداره کل جهت همکاری لازم با هنرمندان جهت تولیدات هنری و نمایشی بالاخص جشنواره فاخر تئاتر استانی ققنوس را اعلام نمود.

وی با اشاره به وضعیت دشوار بودجه فرهنگی و هنری گفت: بودجه فرهنگی و هنری سالانه اداره کل در حد مطلوب نیست و بخش قابل توجه آن به فعالیت‌های فرهنگی هنری به شهرستان‌های نه‌گانه اختصاص می‌یابد.

متولی فرهنگ و هنر استان در این دیدار افزود: فارسان قطب هنرنمایش استان است و ما همواره هنرمندان دیگر شهرها را به الگوبرداری از هنرمندان این شهرتشویق می‌نماییم.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود هنرمندان را به خودکفا بودن تشویق نمود و گفت: هنرمندان سعی کنند که خود را از وابستگی به دولت خارج کنند و برای خود درآمد زا باشند.

در پایان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حمایت کامل اداره کل متبوعش را از همه هنرمندان تلاشگر و انجمن‌های فرهنگی، هنری و ادبی اعلام نمود و خواستار حضور گسترده هنر مندان حوزه نمایش شهرستان در تمامی برنامه‌های فرهنگی هنری آتی شد ند و از تلاش هنر مندان قدردانی نمودند.

انتهای پیام/ 1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۱:۴۴

30 Dec 2019