۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۲۵۶۰۹
در لردگان اجرا مي‌شود؛

65 عنوان برنامه‌هاي گراميداشت هفته بسيج تشريح شد

جانشين فرمانده سپاه ناحيه لردگان گفت: بيش از 65 عنوان برنامه در گراميداشت هفته بسيج در شهرستان لردگان برگزار خواهد شد.
65 عنوان برنامه‌هاي گراميداشت هفته بسيج تشريح شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان سرهنگ محمد ميراثي جانشين فرماندهي سپاه ناحيه لردگان صبح امروز در جلسه هماهنگي برنامه‌هاي هفته گراميداشت بسيج اظهار کرد: انقلاب اسلامي ما از فرهنگ عاشورا نشات گرفته است و اوج ايثار، رشادت و شهادت از نهضت حسيني است.

وي با تبريک فرارسيدن هفته بسيج افزود: مهم‌ترين ماموريت نيروهاي جان برکف بسيجي را حفظ و حراست از اهداف و آرمان‌هاي والاي انقلاب اسلامي و تحقق منويات مقام معظم رهبري و مقابله با تهديد نرم عنوان کرد.

وي در تشريح برنامه‌هاي ديگر هفته بسيج خاطرنشان کرد: بيش از 65 برنامه در هفته گراميداشت بسيج در شهرستان لردگان  برگزار خواهد شد که ديدار فرماندهان و مسئولان با امام جمعه لردگان و بخش‌هاي تابعه، يادواره هاي شهدا ،ديدار با خانواده هاي شهدا و جانبازان ،کوه پيمايي و پياده روي خانوادگي ،نشست روشنگري در سطح پايگاه‌ها، نشست سران ايلات، مبارزه با مواد مخدر و دجالواره، حضور سازمان يافته حلقه‌هاي صالحين و سخنراني در نماز جمعه لردگان و مسابقات ورزشي و افتتاح پايگاه بسيج و شرکت بسيجيان در صبحگاه مشترک از جمله برنامه‌هاي هفته بسيج در ناحيه لردگان است.

ميراثي اشاره داشت: هفته بسيج يکم آذرماه تا هفتم آذرماه سال جاري ادامه خواهد داشت.

انصاري امام جمعه لردگان نيز در اين جلسه، زيربناي حرکت حماسي و جهادي را معرفت و بصيرت عنوان کرد و اظهار داشت: از حرکات حماسي و جهادي که بدون بصيرت و معرفت انجام شود به افراط تعبير شده است.

وي، همچنين روحيه بسيجي را عامل موفقيت نظام اسلامي در عرصه‌هاي مختلف برشمرد و توضيح داد: اين روحيه بايد بيش از پيش گسترش يابد.

امام جمعه لردگان گفت: همه ملت ايران بسيجي هستند و مسئولين عزيز بايست همان روحيه جهاد و بسيجي بودن را در جامعه نشر دهند.

انصاري در پايان اظهار داشت: ما در اين برهه خاص به بسيجي بودن تمام جامعه نياز داريم چرا که هنوز هم بايد حماسه بيافرينيم و تنها با حرکت‌هاي جهادي و حماسي همراه با بصيرت و معرفت مي‌توانيم در عرصه اقتصادي، فرهنگي و سياسي پيروز شويم.


انتهاي پيام 630 ل/1026ج
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۳۲:۴۹

28 Dec 2019