۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۲۵۵۹۳
مدیر کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

وصول به هنگام مطالبات سازمان تامین اجتماعی نیازمند همراهی و همکاری بخشهای دولتی می باشد

مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت: تامین اجتماعی مظهر استقرار عدالت و تضمین کننده مهمترین نیاز بشری یعنی امنیت اقتصادی و اجتماعی و یکی از ابزارهای مهم توسعه در هر کشوری است .
وصول به هنگام مطالبات سازمان تامین اجتماعی نیازمند همراهی و همکاری  بخشهای دولتی می باشد
به گزارش جهانبین نیوز مدیر کل تامین اجتماعی استان با اشاره به وظیفه و ماموریت اصلی سازمان تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی مظهر استقرار عدالت و تضمین کننده مهمترین نیاز بشری یعنی امنیت اقتصادی و اجتماعی و یکی از ابزارهای مهم توسعه در هر کشوری است .

غلامرضا محمدی افزود: سازمان تامین اجتماعی در باز توزیع درآمد ها در بین اقشار مختلف جامعه نقش بسزایی دارد و هرگونه ارائه تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت از جمله مستمری بازنشستگی،فوت و از کارافتادگی وخدمات درمانی به بیمه شدگان متاثر از وصول به هنگام مطالبات از شرکای اجتماعی است لذا در این خصوص نیازمند همراهی و همکاری بخشهای مختلف دولتی هستیم.

محمدی با اشاره به بیمه کارگران ساختمانی بیان داشت: راهبرد اصلی سازمان گسترش حیطه بیمه ای به اقشار مختلف جامعه است که اجرای بیمه کارگران ساختمانی در راستای همین هدف و کمک به قشر زحمتکش جامعه بوده است.

در ادامه فرماندار شهرستان بن گفت: سازمان تامین اجتماعی همسو با دولت در زمینه خدمت رسانی به جامعه گامهای موثر و قابل توجهی بر داشته است.

اکبری افزود: این فرمانداری در زمینه راهکارهای وصول مطالبات سازمان تامین اجتماعی آماده هرگونه همکاری با اداره کل استان و واحد اجرائی در شهرستان بن می باشد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۳۴:۰۵

28 Apr 2020