۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
کد مطلب : ۲۵۵۶۸

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرکرد از بیمارستان مرخص شدند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام که به دلیل عارضه‌ى پروستات، در بیمارستان‌ آیت‌الله گلپایگانی قم بستری و تحت عمل جرّاحى قرار گرفتند، صبح امروز (شنبه) 23آبان‌ماه پس از پایان دوران بستری و بهبود کامل، از بیمارستان مرخص شدند.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرکرد از بیمارستان مرخص شدند
به گزارش جهانبین نیوز رییس دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در مصاحبه‌اي ضمن ابراز رضايت از عمل جراحي پروستات انجام شده، گفت: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد صبح روز (دوشنبه) ۱۸ آبان‌ماه به دلیل عارضه پروستات در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفتند که پس از انجام موفقیت‌آمیز عمل و چهارشب بستری بودن در بیمارستان به منظور انجام مراقبت‌هاي بعدی، روز شنبه از بیمارستان ترخیص شدند.

حجت الاسلام علی‌رضا ملک‌محمدی افزود: پس از طی روند مراقبت‌های بعد از این عمل در بیمارستان، که معمولا برای همه بیماران بین سه تا پنج روز می‌باشد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد نیز با بهبودی کامل، بیمارستان را ترک نموند.

وی با تشکر و قدردانی فراوان از ابراز محبت و حضور مسئولان استانی و کشور، روحانیت معظم و عموم مردم استان در بیمارستان افزود: از همه کسانی که در این مدت با حضور در بیمارستان و یا با ارسال پیام اظهار لطف نمودند، صمیمانه تشکر و سپاسگزاری می‌نمایم.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۷:۵۱

6 Feb 2020