۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۲۵۵۶۱
در هفت ماهه نخست سال جاری صورت گرفت

مراجعه ۵ هزار نفر به پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری به دلیل نزاع

رئیس پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری گفت: طی هفت ماهه اول سال ۹۴ تعداد ۵ هزار و ۶۴۶ نفر به دليل صدمات ناشي از نزاع به مراكز پزشكي قانوني چهارمحال وبختیاری مراجعه كردند و اين رقم در مقايسه با مدت مشابه سال قبل معادل ۲۵ و سه دهم درصد کاهش يافته است.
مراجعه ۵ هزار نفر به پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری به دلیل نزاع
به گزارش جهانبین نیوز منصور فیروز رئیس پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: از كل مراجعين نزاع در هفت ماهه اول سال‌جاری تعداد یک هزار و ۳۷۹ نفر زن و ۴ هزار و ۲۶۷ نفر مرد بوده‌اند.

وی تصریح کرد: اين در حالي است كه درهفت ماهه اول سال ۹۳ تعداد ۷ هزار و ۵۶۱ نفر به دلیل نزاع به مراكز پزشكي قانوني استان مراجعه کرده که یک هزار و ۷۶۳ نفر زن و ۵ هزار و ۷۹۸ نفر مرد بوده‌اند و این نشان از کاهش این آمار دارد.

کاهش آمار معاینات سرپایی پزشکی قانونی استان چهار محال وبختیاری

به گزارش جهانبین نیوز منصور فیروز رئیس پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه درهفت ماهه اول سال ۹۴ تعداد ۱۷ هزار و ۳۶۳ نفر درحوزه معاینات سرپائی اداره کل پزشکی قانونی استان و مراکز تابعه مورد معاینه قرار گرفته‌اند خاطرنشان کرد: از این تعداد ۴ هزار و ۶۵۴ نفر زن و۱۲ هزار و ۷۰۹ نفر مرد بوده و این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل ۲۲و هفت دهم درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی تاکید کرد: اجساد معاینه شده دراداره کل پزشکی قانونی استان چهارمحال وبختیاری و مراکز تابعه دراین مدت ۳۴۴ مورد ( ۷۶ زن و ۲۶۸ مرد) بوده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۳ معادل ۱۰ و چهار دهم درصد کاهش داشته است.

این مسئول بیان داشت: براساس آمار فوق فعالیت‌های مرتبط با معاینات اجساد تنها دو درصد از شرح فعالیت‌های (سرپایی و تشریح) پزشکی قانونی استان را تشکیل می‌دهد.

کاهش آمار مصدومین ناشی ازحوادث کار در استان چهار محال و بختیاری

به گزارش جهانبین نیوز، منصور فیروز بخت اظهار داشت: طی هفت ماه اول سال ۹۴ تعداد ۱۲ نفر ( همگی مرد) به دلیل حوادث ناشی ازکار فوت شده و در مراکز پزشکی قانونی استان مورد معاینه قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد موارد فوت ناشی ازحوادث کار در هفت ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نداشته است افزود: در این مدت آمار مصدومین ناشی از حوادث کار با ۱۶۵ مورد شامل ۴ زن و ۱۶۱ مرد نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل ۳۲ و هفت دهم درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۰:۲۳

27 Dec 2019