۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۲۵۵۵۵
کلار گزارش مي دهد/

چرا رئيس اداره فرهنگ و ارشاد بروجن معرفي نمي‌شود؟

به نظر مي رسد علت اصلي به تاخير افتادن انتصاب رئيس جديد، چانه زني براي انتخاب رئيس اين اداره باشد.
چرا رئيس اداره فرهنگ و ارشاد بروجن معرفي نمي‌شود؟
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي يکي از مهم‌ترين نهادهاي هر شهرستان محسوب مي‌شود که براي مصونيت جامعه از نفوذ فرهنگ اجانب و رشد و توسعه فرهنگ اسلامي، مسئوليت‌هاي خطيري را عهده‌دار است.

قطعا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي هر شهرستان نقش بسزايي در جذب آحاد جامعه به سوي فرهنگ و هنر و انتقال ارزش‌هاي اسلامي دارد.

بدون شک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي آيينه فرهنگ و هنر هر شهر بوده و با تشکيل انجمن‌ها و برگزاري برنامه‌ها و جشنواره‌هاي متعدد در شکوفايي فرهنگ و استعدادهاي هنرمندان موثر است.

رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مقوله‌‌ فرهنگ فرمودند:"در مقوله‌‌ فرهنگ رفتارِ حکومت بايد دلسوزانه و مثل رفتار باغبان باشد، باغبان به هنگام نهال مي‌‏کارد، به هنگام آبياري مي‌‏کند، به هنگام هرس مي‌‏کند، به هنگام سم‎پاشي مي‌کند و به هنگام هم ميوه‌‏چيني. بايد فضاي فرهنگي کشور را باغباني کرد؛ يعني مسئولانه و با دقت اين مقوله را دنبال کرد."

براي شهرستاني مانند بروجن که از ديرباز مرکز فرهنگ و هنر بوده و در زمينه‌هاي مختلف فرهنگي هنري از جايگاه ويژه‌اي برخوردار است نداشتن رياست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و تعلل در انتصاب و انتخاب آن، يک کاستي به‌ شمار مي‌آيد.

پس از تحويل دادن سکان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بروجن توسط اسماعيل آجاکه در ارديبهشت ماه سال ۹۳ " عبدالله تنگستان" به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان بروجن معرفي شد.

با معرفي شدن عبدا... تنگستان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بروجن به مدت ۱۰ ماه با سرپرستي اداره شد و نهايتا در بهمن ماه سال ۹۳ مژگان طاهريان به عنوان رئيس اين اداره معرفي شد که پس از گذشت چهار ماه در ارديبهشت ماه ۹۴ ازسمت خود استعفا داد.

پس از استعفاي مژگان طاهريان اداره فرهنگ و ارشاد بروجن با سرپرستي اداره مي‌شود که به نظر مي‌رسد علت اصلي به تاخير افتادن انتصاب رئيس جديد، چانه‌زني براي انتخاب رئيس اين اداره باشد.

اين شهر با حجم زياد فعاليت‎هاي هنري و فرهنگي در بخش‎هاي مختلف به يک فردي در راس اين اداره نيازمند است که تا حد امکان در شاخه‎هاي گوناگون تجربه داشته و فردي از جنس اين گروه‎ها باشد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۰:۵۹

3 Jan 2020